morfin Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Имам въпросче при въртене на стартера има ток на четирите цилиндара а като запали на втори и трети цилиндар нямат ток и работи на два цилиндара от какво може да е проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Имам въпросче при въртене на стартера има ток на четирите цилиндара а като запали на втори и трети цилиндар нямат ток и работи на два цилиндара от какво може да е проблема? Може да е от свещите, кабелите или (не дай боже) от клапаните. Трябва да се види колата от специалист. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Имам въпросче при въртене на стартера има ток на четирите цилиндара а като запали на втори и трети цилиндар нямат ток и работи на два цилиндара от какво може да е проблема?Ами ако кажеш сега и коя година Галант е най добре ще е............въобще как може да задавате такива въпроси без да сте описали всичко .........кой моор е, дали е с дистрибутор или ДИС системата или поне ВИН код да беше оставил.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfin Публикувано 25 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2007 Извинявам се много първа тема ми е на братовчет ми от името я пуснах ще го питам после и ще напиша всичко.. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfin Публикувано 25 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2007 С две бубини е година 89-та.Само вин кога да ми кажете какво е да ми го даде и него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 С две бубини е година 89-та.Само вин кога да ми кажете какво е да ми го даде и него.Бобината на 2 и 3 цилиндър е фира,тя е обща.........или нещо по управлението му...........може да има искра, но тя е недостатъчна когато е вътре в цилиндъра и се гаси искрата ...............когато е навън има иска........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Може и да е датчик. :rolleyes:Примерно на разпределителния вал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Може и да е датчик. :rolleyes:Примерно на разпределителния вал.Тогава нямаше да има искра въобще............а то имало когато свеща е навън, а когато е в цилиндъра - няма...........поне аз така разбрах :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 декември 2007 Сподели Публикувано 25 декември 2007 Ами ако е DIS, то тогава датчика на коляновия вал определя кой два цилиндъра са в горна мъртва (1,4 или 2,3). А датчика на разпределителния вал определя кой от двата (примерно 1 или 4) работи а другия издухва. Затова казвам че може да е датчик. При първоначално завъртане всички цилиндри имат искра, докато ги инициализира, и после ECU-то почва да ги редува . Иначе и DJ Tymbi е прав в разсъжденията си, но трябва да се гледа обстойно, възможно е и да е бобина.Трябва да се погледне с осцилоскоп, ако съм прав от датчика на разпределителния няма да има импулси. А искра ще има само на 1 и 4 , т.е. ако датчика на коляновия е на белега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.