fili Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 от 3 години имам митсу старион 88' (двигателя 4g63t се монтира и на галант 86'), и ко му стана за първи път не ще да пали - сефте :rolleyes: , палеше си всичко перфектно и един ден чисто и просто спря , върти но не пали, не е нищо по стартера, възможно ли е от един път и 4-рите свещи да откажат?, бтв гарнитурата откъм 3-ти цилиндър пропуска вода но това не е правило проблем, сложих нови кабели свещи, конденз няма 100 процента, свещите ги вадих изглеждат добре, но сякаш са работели на малко по- висока температура ( по принцип съм на газ, но преди си палеше поне на бенз), нямам достъп до гараж в софето съм :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 така отведнъж според мен прави само тока. има ли искра на свещите? първо това провери Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 А горивото как е??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fili Публикувано 13 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2007 А горивото как е??? горивото си е ОК, а за искра мога ли да проверя сам ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 горивото си е ОК, а за искра мога ли да проверя сам ?Я провери акумулатора - да не би да не може да подаде достатъчно ток или някъде отечка да имаш... :icon_hmm: Или провери бензиновата помпа - на моя стария галант така изведнъж отказа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fili Публикувано 13 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2007 Я провери акумулатора - да не би да не може да подаде достатъчно ток или някъде отечка да имаш... :icon_hmm: Или провери бензиновата помпа - на моя стария галант така изведнъж отказа... акумулатора е ОК, бензиновата помпа е ОК, чува се как се включва и дори се опитва да дави колата, но не е задавена, ще пробвам утре със нови свещи :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 сам верно няма да успееш да провериш искрата! Бе хвани някой комшия.... не знам нищичко за модела, но каквото и да ми е отказвало така да пали - все е било ток! С кадета (нека всички, които го четат това ме извинят за сравнението с :mitsu-smiley: , още веднъж се извинявам) два пъти съм оставал напът - все от комутатор на запалването. ми изгаря без предупреждение. първият път в движение, вторият - паркирам във Велинград - опитвам да запаля след 20 мин. - нъц! хубавот му е, че си го смених сам. вече ме бяха прибирали на буксир....Между другото, колеги, вярвате ми или не, продадох си кадета! Чак не мога да повярвам..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 от 3 години имам митсу старион 88' (двигателя 4g63t се монтира и на галант 86'), и ко му стана за първи път не ще да пали - сефте :rolleyes: , палеше си всичко перфектно и един ден чисто и просто спря , върти но не пали, не е нищо по стартера, възможно ли е от един път и 4-рите свещи да откажат?, бтв гарнитурата откъм 3-ти цилиндър пропуска вода но това не е правило проблем, сложих нови кабели свещи, конденз няма 100 процента, свещите ги вадих изглеждат добре, но сякаш са работели на малко по- висока температура ( по принцип съм на газ, но преди си палеше поне на бенз), нямам достъп до гараж в софето съм :Pбобина или комутатор.................има и трети вариант - губи се управлението на комутатора от ЕКУ-то..........това е по краен вариант ,но при всички случаи трябва да се види дали има искра от някой кабел........вземи и извади лулата на някоя свещ, извади или намери свещ някаква и пробвай дали ще има искра, ако няма - значи е както съм ти писал по горе...........ако има,тогава става интересно.........ако има АГУ, то може да има проблем релето за прекъсване на инжекторите.........просто трябва да се види............ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fili Публикувано 15 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2007 Мерси на всички, но днес разбрах, не сигурно, но почти, че колата е прехвърлила ремъка и затова не пали, ще го оправим :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.