Ivan Zdravkov Публикувано 16 февруари 2022 Сподели Публикувано 16 февруари 2022 Тел: 0886144734. Цена по договаряне. Upgrade of Eagle Talon 2.0 16v 135 hp 1.Интейк: -спортен Филтър -преграда на филтъра с/у горещия въздух -отвор в/у капака на фара за студен въздух за възд.филтър -Въздухозаборник на пр.капак за охлаждане на всм.колектор -пътища 50мм -тd 04HL-13G-по гол.турбина и компресор от TD04-13G/сменена с GARRETT TO4B H3 compr.70 A/R 70 Trim 58.4/70 перки Турбина Т3 Stage 3 .63Housing 76 Trim 65/56.6 перки -интерколер 3.0 литра/чист обем/ челно разположен -спортен всмук.колектор от хром никел /по-голям общ колектор и по- къси и по-широки възд.магистрали/-полирани -по-широк възд.път преди дросела -изолиран EGR -портната и полирана всм.част на главата+изпилени прегради м/у клапаните -MAF Eclipse 2G 2.ЕКСХАУСТ: -полирана изпуск.част на главата+изпилени прегради м/у клапаните -колектор с по-голям диаметър -термоизолационна лента до меката връзка -термоизолационен щит в/у турбинния кожух -тръба след турбината/даун пайп/-70мм вътр.диам. -след меката връзка-2 реда хр.никелови тръби с общо сечение 65мм/вътр./ -задно гърне право от хр.никел 3.ГОРИВНА СИСТЕМА: -8 бр.дюзи/4 бр.от Еклипс турбо нискоомни 450+4 бр. от Крайслер високоомни/+power rezistor -2бр.бенз.регулатори-единия настроиващ се -2 бр.бенз.помпи-Walbro HP 255Lbs+външна 6 барова Bosch/за резерва/ 4.МАСЛЕНА СИСТЕМА: -маслен охладител от VW ТД -прехвърлящ клапан към радиатора от GALANT 5.ВОДНА СИСТЕМА -радиатор алуминиев-по дебел 6.ЕЛ.СИСТЕМА: -Еку-от Еклипс турбо -свещи DENZO IRIDIUM по-студени -допълн.инжектор драйвер за допълнителните 4бр.дюзи -система за смяна на настройките към режим "СПОРТ" 7.ДВИГАТЕЛ: -блок от Талон турбо/с маслени пръскалки/-челосан -бутала JE PISTONS-900 кс/ст.сгъстяване 8.5/1 с/у 7.8/1 на ориг. 317 гр.с/у ~380 гр.на ориг. -биели EAGLE-900кс -болтове ARP/шпилки/-глава -болтове ARP-биели -болтове ARP-колянов вал -JE-сегменти -шлайф до 2020 куб.см-от 1995 -глава от Еклипс-райберени кл.легла+нови клапани -разпр.валове с по-голяма гърбица с 0.4-0.5мм от ECLIPSE /тип "А"/ всм:35.49мм изп.:35.20мм всм.26"отв./46"затв. изп.55"/3"или9" -настройващи се ангренажни колела на разпр.валове -баланс валове-отстранени -алум. ремъчна шайба на коляновия вал -спортни хидр.повдигачи на клапаните 8.СЪЕДИНИТЕЛ: -маховик 4.5кг с/у 9кг сток -притискател+керамичен диск 550 кс 9.Спирачна система: -big brakes от Stelt-двубутални спир.апарати/предни/ -дискове/drillet and slottet/ от Стелт -керамични накладки/предни/ 10.Окачване: -нови ОЕМ втулки-стаб.щанга и носачи -протанови тампони на двигателя и скор.кутия -осигурителна щанга м/у предните амортисьори -амортсъори KYB AGX-регулируеми 11.Джанти: -17 цола 7 инча 10кг[aлум.]-с/у 16цола 23кг.[мет.] -гуми:235/45/17 12.СКОР.КУТИЯ: -F5M31 oт ECLIPSE -пред.число 4.95 на дифер-а 13.ТАБЛО: от EAGLE TSI 14.ДАТЧИЦИ: -boost -темп.масло -налягане бензин -температура на изход./вход. газове -волтметър -детонации 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.