Премини към съдържание

Сменен двигател от 6А13 на 6А13ТТ


Mortimor

Препоръчано мнение

21 hours ago, TASSO said:

Ако минеш на 4х4 от VR-4, освен кутия от VR-4, може да се пригоди и от Evo(4g63т двигател, стига кутията да е от същата страна)

А от друга марка автомобил дали има някакви опций да пасне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Мисля че е възможно да се сложи кутия от някой сув НО ТРЯБВА ДА Е ПОНЕ ЗА 400 нМ. За да уздържи на натоварването от тубините. Например аутлендър фаза 1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, nsr500 написа:

Мисля че е възможно да се сложи кутия от някой сув НО ТРЯБВА ДА Е ПОНЕ ЗА 400 нМ. За да уздържи на натоварването от тубините. Например аутлендър фаза 1

След като Аутлендър 1 турбо е с мотор като на Ево. Да освен кутия от Ево става и от Аутлендър, но не съвпадат всичко болтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

До тук добре, но всички тези кутий не са ли за двойно предаване, а аз съм на предно само.  Много бързо ми стана ясно, че в това приключение евтино няма. Много повече главоболия мисля ще ми донесе това да слагам кардани и задни мостове и тем подобни. Върти ми се из главата(не зная колко е възможно) да си остана на предно, предполагам със смяна на преден мост и скорости който да издържат на това натоварване. Дочух от тук и от там, колко е истина не зная но имало възможност DSG кутия от някоя немска кола да сложа и тя щяла да държи без ядове и уж била и хубава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си решил да си правиш колата на предно няма смисъл да говорим за 4х4 но не бих казал, че главоболията ще са ти по-малко.
Имаш ли частите за 4х4 от VR4 нещата се редят сравнително бързо и лесно.
Докато варианта с немска кутия ти трябва освен кутия(която да може да се побере на отреденото място) и преходник, полуоски(най-вероятно да се правят по размер) и да се преправят тампоните по новата кутия(реално двигателя седи на 1 тампон и останалите 3 стоят на кутията). Би било хубаво хората освен слухове да ти дадат и малко по-конкретна информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Удоволствието на предно е по-голямо. Имаш повече мощност на колелата. Двойното на мицубиши има огромни загуби. От 270-80 кончета и 360 и няколко нютонметра на коляновия вал след 4х4 ще имаш не повече от 210 к.с. и под 300 нм на колелата. Също така ще увеличи разхода с 1.5-2 литра. На практика двойното ще има предимства на хлъзгава настилка и при бързо ускорение от място. 80% от автомобилите са с предно задвижване и се справят с хлъзгавите терени. Колкото до по-резкият и улеснен старт от покой с 4х4, това трябва да го приемеш и да си по-деликатен с газта доката колата изпълзи от черупката си. На втора вече е захапал пътя и се набира. За съжаление няма как да се сдобиеш с механичен блокируем диференциал. Дядо Галант ще си остане въртигумка. Но ти на писта няма да ходиш, така че няма проблем с недозавиването. Просто отхлабваш газта, отваряш малко завоя и като захапе - пак заставаш на газта и завиваш.

Не съм специалист, но според мен може да се направи капак, който да затвори "дупката" за кардана.  

Как е разходът на бензин? Вече навъртя пробег и би трябвало да си придобил представа :) . Също искам да те питам на другото купе дали са му здрави бомбетата, че моето ляво е на издихание. Търся две здрави бомбета и предпочитам разглобен галант откъм двигателния отсек. Няма как да ги извадя ако двг и ск. кутия са там. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...