Премини към съдържание

Mortimor

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Mortimor's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Сътрудник
  • Един месец
  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. До тук добре, но всички тези кутий не са ли за двойно предаване, а аз съм на предно само. Много бързо ми стана ясно, че в това приключение евтино няма. Много повече главоболия мисля ще ми донесе това да слагам кардани и задни мостове и тем подобни. Върти ми се из главата(не зная колко е възможно) да си остана на предно, предполагам със смяна на преден мост и скорости който да издържат на това натоварване. Дочух от тук и от там, колко е истина не зная но имало възможност DSG кутия от някоя немска кола да сложа и тя щяла да държи без ядове и уж била и хубава.
  2. А от друга марка автомобил дали има някакви опций да пасне?
  3. другия вариант е да сменям цялото окачване с такова от VR4 и за там мисля има опций за ръчна скоростна кутия
  4. Някой знае ли каква ръчна скоростна кутия бих могъл да сложа и да пасне и да издържа на мощноста?
  5. Ами аз окабеляването си го оправих, остава да си купя ECU и да налея данните в него понже сега системите за сигурност ги няма въобще и ECU-то си търси автоматик и е излъгано, че е на свободна и съответно и не върви толкова, до колкото ми казаха работната карта била различна когато компютъра си мисли, че е на свободна. Скорости трябва да видя какви да сложа, че да издържат, най-вероятно и преден мост, може би и заден, абе още доста работа има по колата но мисля, че накрая ще стане добре. Трудно е и изисква много време нерви и особено пари. Горе-долу до тук съм докарал положението.
  6. Ами иска ми се да стане като хората и всичко да си и работи, все пак мисля и да я регистрирам с този двигател. Противно на очакванията главната цел е кола за всеки ден с опция да върви ако има нужда.
  7. Ами колата се усеща доста по-жива и лично според мен дори по-лесна за каране, като се има предвид, че се съобразявам с газта заради скоростната кутия но на IV-та примерно усещам, че дърпа малко повече от колкото преди на III-та. Със стария двигател примерно 17-ките 225/45 изглежда супер но много се усещаше, че и тежат, а сега този проблем го няма. Пробвах я и с 4 човека върте и да ти кажа си се държи доста прилично, нямам никакво усещане за липса на мощност на която и да е скорост. Още и свиквм и съм доста внимателен особено както няма Тракшън и АБС. За съжаление не съм я карал кой знае колко много, около 2 резервоара имам изгорени до тук, понеже не ми се включва перката на охлаждането и съм вързал перката за климатика директно на акумулатора и върти постоянно и е много гадно така. Катализатора е махнат понеже не пасваха тръбите но това лесно може да се оправи. Бензиновата помпа не е сменяна(момчето което ми смени двигателя каза, че няма проблем, уж стигала) и не усещам да не и стига гориво или да се запъва нещо. За регулатора за налягане не знам честно казано, но мога да попитам. Разхода по-горе споменах, че ми се вижда по-малък или същия, като подозирам, че на стария двигател трябва да му е имало нещо за да гори толкова много, в общи линий свикнах да хвърлям по 100лв. на бензиностанцийте и то на често Все пак като искаш мощност трябва да си готов да понесеш и разхода. Най-важното за сега ми е да си намеря кой да ми оправи ECU-то.
  8. Звучи ми като вариант, тези части биха могли да се намерят, дорекция не ми се иска да обръщам много много, заради автоматика. По-скоро както си написал ти и Andy Van Der Drift, една 6 степенна скоростна кутия и ще стане супер. Гумите 225/45/17 вече си ги имам с джантите. Лошото е, че аз не разбирам от такива ремонти и не мога да ги направя сам и за съжаление не откривам дори и сервиз ако щеш, който би ми помогнал, всеки вика, че не му се занимавало щото било много работа, пък аз намирам колата за ужасно красива и съм готов да вкарам нужните пари и да стане като хората.
  9. То в край на сметка почти и на господ се обадих, полувината от сервизите казаха, че могат но било много работа и не им се занимавало. Както е тръгнало ще се зазимява колата и на пролет май ще търся VR4 и ще давам сегашната за донор. А по въпроса на mmotors, може би стария 6A13 да му е имало нещо, защото с 6A13TT усещам голяма разлика в горенето и то е, че гори по-малко . На кратко с стария двигател с 95 и пълен резервоар, минавах около 300 и малко километра, с новия с пълен резервоар със 100 октана и нормално каране близо 400. От както смених двигателя започнах да се чудя защо всички галанти не са с този двигател, колата се чувства страхотно с него и върви супер доволно. А ако някой знае кой би могъл да оправи дирекцията на лява на VR4-ката и да стане като хората ще ми е много от полза.
  10. Ами доста си прав, има го момента на свикване. Аз от месец карам едно Фиатче и в Неделя реших да припаля малко Галанта и да направя едно кръгче. Стори ми се, че карам изтребител А да попитам евентуално ако се купи афтърмаркет ECU и му се налеят някак си настройките правилно, на теория би трябвало да стане. Започвам вече да мисля всякакви варианти. Другото което остава е да хвърля всичко и да си намеря цял VR4 и да му сменя дирекцията, като ползвам мойта кола за донор или и това няма как да стане, четох тук, че имало хора които са го правили и става.
  11. То така излиза по-добре да си взема цяла VR4 и да си обърна дирекцията, но при мен идеята е не да се състезавам, а да си я карам ежедневно и ако се наложи да има някой под капака. Няма ли някакъв начин вероятно с ремап на старото ECU или нещо от сорта, така, че да си работи правилно. Най-тъпото в цялата работа е, че звънях на почти всички възможни сервизи в София и от едно-две места ми казаха, че имало как да стане ама не им се занимавало щото било много работа
  12. Здравейте, Наскоро направих нещо не добре обмислено и сега съм затънал в проблеми. На кратко, на моя Галант му смених двигателя с VR4 и от там започнаха проблемите, момчето което го направи е сложил двигателя и някак си го е нагласил да работи с неговото си VR4 ECU, но то си търси неща които аз нямам по колата и съответно таблото свети като коледна елха, няма дори TCL и ABS. Някак си го е излъгал да си мисли, че е на свободна(колата е с ръчна скоростна кутия) и колата върви и то много добре но само до там. Въпросът ми е има ли кой да ми помогне с настройването на ECU-то или пренастройване на ECU-то от стария двигател или нещо от сорта, така, че нещата да работят?
×
×
  • Създаване...