maimun-m Публикувано 24 октомври 2007 Сподели Публикувано 24 октомври 2007 Здравейте, колеги. От 1- 2 седмици имам странен проблем. 2-3 пъти ми се случва да не мога да превъртя ключа за старт. С Каризма 96, 16в, 116 кс. съм. Имам чип в ключа и отделно допълнителен имобилайзер. След изключване на имобилайзера дава контакт(светват индикаторите на таблото), но не стига до положение "старт" т.е. завърта се до едно положение, след което чисто механично не може да бъде завартян ключа до край, за да запали. Някой да е имал подобен проблем и съответно по какъв начин го е отстранил? Или по - скоро къде :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dambev Публикувано 28 октомври 2007 Сподели Публикувано 28 октомври 2007 Опитай при някой кадърен ключар. Добър такъв може да ти реши проблема. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 28 октомври 2007 Сподели Публикувано 28 октомври 2007 А пък в крайна сметка винаги можеш да си изведеш "СТАРТ" бутон. Само, че се консултирай със специалист (ако не разбираш), че там работата е ..... не пип, че пляс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 октомври 2007 Сподели Публикувано 28 октомври 2007 И как със старт бутон ще симулира работата на имобилаизера ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 28 октомври 2007 Сподели Публикувано 28 октомври 2007 нали ключа се завърта и подава контакт, не може да се завърти в положение старт. До тогава имобилайзера не е ли сработил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 октомври 2007 Сподели Публикувано 28 октомври 2007 Има така да се каже има СТАРТ сигнал от блока на имобилаизера към ECU-то. Ами да ти кажа може и да стане с бутон паралелно на контактния ключ, ми трабва да се пробва, не съм се замислял. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 28 октомври 2007 Сподели Публикувано 28 октомври 2007 :icon_blush: така или иначе той трябва да звърти ключа на контакт, да си изключи допълнително поставената аларма, и може да стане. (предполагам) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 октомври 2007 Сподели Публикувано 28 октомври 2007 Здравейте, колеги. От 1- 2 седмици имам странен проблем. 2-3 пъти ми се случва да не мога да превъртя ключа за старт. С Каризма 96, 16в, 116 кс. съм. Имам чип в ключа и отделно допълнителен имобилайзер. След изключване на имобилайзера дава контакт(светват индикаторите на таблото), но не стига до положение "старт" т.е. завърта се до едно положение, след което чисто механично не може да бъде завартян ключа до край, за да запали. Някой да е имал подобен проблем и съответно по какъв начин го е отстранил? Или по - скоро къде :rolleyes: Ако ключалката заяжда чисто механично, то по добре разгледаите да няма нещо износено, да не би да заяжда зъба за заключване на волана, свалете ключалката почисти я , смажи я , или потърси друга. Щом проблема е механичен. А относно бутона, при завъртане на стартер има клеми на които отпада захранването , има други на които се прехвърля, симулирането с бутон в тази ситуация е трудно, но не е невъзможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 28 октомври 2007 Сподели Публикувано 28 октомври 2007 случвало ми се този проблем не на каризмата на друг автомобил .. има едни малки шайби който се чупат и точно те правят проблема .. мога да те насоча към много добър специалист в София се намира на агъла на Ботев и Цар Симеон казва се Генчо ако не го намериш питай ! ще те опътят 100% момчето разбира и ми е помагал много пъти .. бтв той може и да ти смени даже кода на имобилаизера и да го пренастрои ако се налага има нужната техника .. ако имаш въпроси пиши ЛС мога и гсм да ти дам поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 1 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2007 случвало ми се този проблем не на каризмата на друг автомобил .. има едни малки шайби който се чупат и точно те правят проблема .. мога да те насоча към много добър специалист в София се намира на агъла на Ботев и Цар Симеон казва се Генчо ако не го намериш питай ! ще те опътят 100% момчето разбира и ми е помагал много пъти .. бтв той може и да ти смени даже кода на имобилаизера и да го пренастрои ако се налага има нужната техника .. ако имаш въпроси пиши ЛС мога и гсм да ти дам поздрави Благодаря много за всички отговори!Съжалявам, че не успях да дам мнение за развитието или дори да прочета упътванията, но към момента нямам интернет(нова квартира, нова кола, дано само да не ме остави и жената ).Наистина проблема е чисто механичен, така че най-вероятно ще се наложи да отида до ключар. Слава богу, не ми е правило проблем от както пуснах темата! Както казват хората-споделена мъка, половин мъка :icon_dance: Иначе не е от имобилайзера. И двата не са ми свързани с алармата-единият е с чип в ключа, вторият е допълнителен-така я взеха от Холандия. Та нямаше смисъл да слагам още един, свързан с алармата. Тъй като Каризмите имат проблем с имобилайзерите, това е първото което проверих. Чиста механика е. Надявам се да не се повтори(потрети всъщност) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.