Премини към съдържание

Проблеми с контакта


maimun-m

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги. От 1- 2 седмици имам странен проблем. 2-3 пъти ми се случва да не мога да превъртя ключа за старт. С Каризма 96, 16в, 116 кс. съм.

Имам чип в ключа и отделно допълнителен имобилайзер. След изключване на имобилайзера дава контакт(светват индикаторите на таблото), но не стига до положение "старт" т.е. завърта се до едно положение, след което чисто механично не може да бъде завартян ключа до край, за да запали. Някой да е имал подобен проблем и съответно по какъв начин го е отстранил? Или по - скоро къде :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опитай при някой кадърен ключар. Добър такъв може да ти реши проблема. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А пък в крайна сметка винаги можеш да си изведеш "СТАРТ" бутон. Само, че се консултирай със специалист (ако не разбираш), че там работата е ..... не пип, че пляс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

нали ключа се завърта и подава контакт, не може да се завърти в положение старт. До тогава имобилайзера не е ли сработил

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има така да се каже има СТАРТ сигнал от блока на имобилаизера към ECU-то. Ами да ти кажа може и да стане с бутон паралелно на контактния ключ, ми трабва да се пробва, не съм се замислял.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_blush: така или иначе той трябва да звърти ключа на контакт, да си изключи допълнително поставената аларма, и може да стане. (предполагам)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. От 1- 2 седмици имам странен проблем. 2-3 пъти ми се случва да не мога да превъртя ключа за старт. С Каризма 96, 16в, 116 кс. съм.

Имам чип в ключа и отделно допълнителен имобилайзер. След изключване на имобилайзера дава контакт(светват индикаторите на таблото), но не стига до положение "старт" т.е. завърта се до едно положение, след което чисто механично не може да бъде завартян ключа до край, за да запали. Някой да е имал подобен проблем и съответно по какъв начин го е отстранил? Или по - скоро къде :rolleyes:

 

 

Ако ключалката заяжда чисто механично, то по добре разгледаите да няма нещо износено, да не би да заяжда зъба за заключване на волана, свалете ключалката почисти я , смажи я , или потърси друга. Щом проблема е механичен. А относно бутона, при завъртане на стартер има клеми на които отпада захранването , има други на които се прехвърля, симулирането с бутон в тази ситуация е трудно, но не е невъзможно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

случвало ми се този проблем не на каризмата на друг автомобил .. има едни малки шайби който се чупат и точно те правят проблема .. мога да те насоча към много добър специалист в София се намира на агъла на Ботев и Цар Симеон казва се Генчо ако не го намериш питай ! ще те опътят 100% :) момчето разбира и ми е помагал много пъти .. бтв той може и да ти смени даже кода на имобилаизера и да го пренастрои ако се налага :) има нужната техника .. ако имаш въпроси пиши ЛС мога и гсм да ти дам поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

случвало ми се този проблем не на каризмата на друг автомобил .. има едни малки шайби който се чупат и точно те правят проблема .. мога да те насоча към много добър специалист в София се намира на агъла на Ботев и Цар Симеон казва се Генчо ако не го намериш питай ! ще те опътят 100% :) момчето разбира и ми е помагал много пъти .. бтв той може и да ти смени даже кода на имобилаизера и да го пренастрои ако се налага :) има нужната техника .. ако имаш въпроси пиши ЛС мога и гсм да ти дам поздрави

 

Благодаря много за всички отговори!

Съжалявам, че не успях да дам мнение за развитието или дори да прочета упътванията, но към момента нямам интернет(нова квартира, нова кола, дано само да не ме остави и жената :)).

Наистина проблема е чисто механичен, така че най-вероятно ще се наложи да отида до ключар. Слава богу, не ми е правило проблем от както пуснах темата! Както казват хората-споделена мъка, половин мъка :icon_dance:

Иначе не е от имобилайзера. И двата не са ми свързани с алармата-единият е с чип в ключа, вторият е допълнителен-така я взеха от Холандия. Та нямаше смисъл да слагам още един, свързан с алармата. Тъй като Каризмите имат проблем с имобилайзерите, това е първото което проверих. Чиста механика е. Надявам се да не се повтори(потрети всъщност)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...