rousefff Публикувано 22 октомври 2007 Сподели Публикувано 22 октомври 2007 :icon_hmm: Здравейте! Капачката на маслото на двигателя ми е паднала (или се е избила) и част от двигателя е в масло. Чакам да се стече в картера за да видя какво е нивото на пръчката. Подозирам, че така съм карал около 200-300 км.(преди 2-3 дена ми направи впечатление, че от двигателя се чува малко по-шумно откакто преди) Какви могат да са последиците от това? Сега се сещам, че преди около седмица долях около 50-100 мЛ. масло /защото ми се пречкаше в багажника/, но дори и с това доливане нивото на маслото мисля, че е било межди мнимума и максимума. КУПУВАМ КАПАЧКА ЗА 4G93 двигател (КАРИЗМА ГДИ 1800) :icon_hmm: :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 22 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Намерих капачка, но при работещ двигател трябва ли да подухва от отвора на капачката , което ме притеснява :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 23 октомври 2007 Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Подухване има винаги, дори и при новите двигатели. Въпроса е да не е надуване. Това "(или се е избила)" е малко притеснително :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 23 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Подухване има винаги, дори и при новите двигатели. Въпроса е да не е надуване. Това "(или се е избила)" е малко притеснително :rolleyes:Как да проверя дали подухва или надува. Ако си сложа ръката на мястото на капачката какво ли ще стане? Странно ми е това падане на капачката понеже когато я отвиеш и завиеш понякакъв начин се закопчава! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 октомври 2007 Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Нормално е да подухва малко при отворена капачка. Но като се затвори не трябва да изпуска нищо. Цялото отделяне на картерни газове се поема от системата за вентилация на картера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 25 октомври 2007 Сподели Публикувано 25 октомври 2007 Как да проверя дали подухва или надува. Ако си сложа ръката на мястото на капачката какво ли ще стане? Странно ми е това падане на капачката понеже когато я отвиеш и завиеш понякакъв начин се закопчава! Най-вероятната причина за падането на капачката е или неправилно поставяне или изобщо не си я поставил (на мен ми се е случвло). Трябва да си с половин бутала за да ти избие капачката, и от вибрации не става, защото има заключващ механизъм. Когато сложиш ръката близко над гърловината трябва да осетиш леко обдухване на дланта (с прекъсване). При запушване на маслената гърловина вече не трябва да усещаш нищо на ръката си. - както казва Milen_z всичко се поема от вентилацията на картера. П.С. за всеки случай си провери отдушника на картера - да не е запушен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.