Pepper Публикувано 30 септември 2007 Сподели Публикувано 30 септември 2007 Ако човек сам не си създаде проблеми, няма кой! Особено ако караш :mitsu-smiley: Конкретно изникнаха ми няколко проблема с инсталацията, ще кажа какво направих, но не ми се смейте много! :icon_blush: Значи вчера си се возех със съпругата, и тъй като и двамата пушим, а запалката палеше малко трудно т.е. не задържа много и поради това някой път не става да си запали човек. Аз реших да го оправя, защото на предишната ми кола имах същия проблем и го оправих супер лесно - просто има една пластинка дето трябва да се пипне или повдигне, няма значение. Е да ма на предишната кола палех само на контакт, а на :mitsu-smiley: си пали и без контакт, и тъй като не помислих за това въобще, бръкнах си с една отверчица и ......... бум те ти са късо!!! Определено опрях - и + щото светна искричка. Последствията са следните - запалката не работи, а и часовника не свети, но показва часа. И както си ме е хванала каръщината, реших че е някой бушон и днес ги проверих - оказаха се здрави, а този за часовника което е много странно и много ме глозга сега отвътре е, че като го свалих и после пак го сложих (както казах часовника показва час, но спря да свети) се оказа, че не мога да го сверя де чудо - а едното копче, а другото... тц няма никой, не трепка, при положение, че като я купих колата много добре си спомням, че това беше от първите неща дето направих сверих си часовника. На всичкото отгоре, което ме довърши тотално е, че като върнах обратно бушоните (защото те са 3 заедно, нямаше как да извадя само единия) сега пък, прозореца откъм моята страна не иска да слезе или да се качи наведнъж, трябва да държа копчето постоянно, а другия си има и двата режима (при мен са 2 ел стъкла). Направо не знам какво стана, моля за съдействие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 септември 2007 Сподели Публикувано 30 септември 2007 Прегледаи всички предпазители, и под кората под волана и при двигателя. Другото което е с мултицет може да се опиташ (ти или някои друг) да установиш кое липсва, захранването или масата. А относно ел.стъклата, просто са се ресетнали, при Каризмата са така да се каже "умни". Направи следното нещо, натискаш копчето надолу и го държиш докато стъклото слезне да долно положение и се чуе леко щракване (обикновенно е след около 2сеk.).После повтаряш същата процедурa и нагоре, държиш копчето докато стъклото се затвори и още 2сек. Така ще се стартира автоматичния режим. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 30 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2007 Въобще не знаех, че има и под волана предпезители :D Явно ще остане за утре, но ако е с мултицет не съм аз човека!А защо часовника не ще да се сверява имаш ли идея? Натискам - задържам, комбинирам едно с друго копче и не, та не. Се ми се струва, че беше доста лесно. Уффф ай от мен :drinks: Утре пак ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2007 Сподели Публикувано 30 септември 2007 Въобще не знаех, че има и под волана предпезители :D Явно ще остане за утре, но ако е с мултицет не съм аз човека!А защо часовника не ще да се сверява имаш ли идея? Натискам - задържам, комбинирам едно с друго копче и не, та не. Се ми се струва, че беше доста лесно. Уффф ай от мен :drinks: Утре пак ще пиша.Провери си бушоните под волана ,в ляво ...........трябва да е или 10А или 15А ...............виж и картинките на капачето.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 1 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2007 Всичко е наред вече, благодаря за съветите! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.