Адриан Кърлев Публикувано 30 септември 2007 Сподели Публикувано 30 септември 2007 Първо искам да се извиня ако има вече такава тема и не съм я намерил. Така въпроса ми е следния. Искам да си купя Митсубиши Еклипс модел от 91-94г. този с прибиращите се фарове но държа да е внос примерно от италия или германия. Интересува ме колко горе долу в левове ще ми струва обслужването на двигателя ( ролки, ремъци, филтри ) и цена на масло подходящо за този двигател.Второ доколкото разбрах има няколко двигателя ако някои може да ми разясни разликата между тях. Говоря за мотор с мощност 2.0l 16V - 150к.с.Също разбрах че много трудно се намират части за този модел митсубиши щото се водел спортен модел били малко и т.н. Вярно ли е това или просто съм разбрал погрешно Мерси предварително и моля да ми отговорят хора който имат лични впечатления а не интернетските семкаджий )))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 1 октомври 2007 Сподели Публикувано 1 октомври 2007 Със сигурност си разбрал грешно. По-вярно би било твърдението, че това което са ти казали е невярно. Части има. Доколкото знам ще е с 4G63 двигател с 6-те болта, което е ГАЛАНТ, както и окачването. Единственият им проблем са едрогабаритните части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 1 октомври 2007 Сподели Публикувано 1 октомври 2007 Със сигурност си разбрал грешно. По-вярно би било твърдението, че това което са ти казали е невярно. Части има. Доколкото знам ще е с 4G63 двигател с 6-те болта, което е ГАЛАНТ, както и окачването. Единственият им проблем са едрогабаритните части.Абсолютно. Двигателят е само 4G63 - 150hp, по-слабият мотор е на 2-то поколение. Дори и за едрогабаритните части има решения вече. Просто се налага малко изчакване с доставката. Малко цени за неоргинални части - всички ремъци + ролки - 360 лв. за качествени, 300 за измислени марки (включва монтаж). Въздушен филтър - 32 лв., аз си поръчах спортен за многократна употреба - 90 лв., маслен 25, горивен - около 120 ако не се лъжа, за маслото с полусинтетика на Motul идваше към 70 лв. на грубо. Другият вариант е оригинални неща от Ратола или Балкан стар. В Ратола като проверявах бяха съвсем в границите на нормалното, т.е. цялата работа ще ти легне с около 30% отгоре. Ако можеш да си го позволиш, по-добре сложи оригинални. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Адриан Кърлев Публикувано 1 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2007 ами мотора здрав ли е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Щом е :mitsu-smiley: , значи е здрав. Иначе майтапа на страна, в сервизната книжка нямаше описани никакви сериозни ремонти. Аз съм сменил демпферна шайба на коляновия вал, защото се скъса - струваше 250 лева, иначе ми казаха, че ставала и от Hyundai, там цената май беше към 150. Другото, което ми направи впечатление е една тенденция към таене на масло в левия ъгъл на гарнитурата на клапановия капак на по-караните екземпляри, но това се прави лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.