Премини към съдържание

Внос на Еклипс 91-94г. и цени за пълно сервизно обслужване?


Препоръчано мнение

Първо искам да се извиня ако има вече такава тема и не съм я намерил. :) Така въпроса ми е следния. Искам да си купя Митсубиши Еклипс модел от 91-94г. този с прибиращите се фарове но държа да е внос примерно от италия или германия. Интересува ме колко горе долу в левове ще ми струва обслужването на двигателя ( ролки, ремъци, филтри ) и цена на масло подходящо за този двигател.

Второ доколкото разбрах има няколко двигателя ако някои може да ми разясни разликата между тях. Говоря за мотор с мощност 2.0l 16V - 150к.с.

Също разбрах че много трудно се намират части за този модел митсубиши щото се водел спортен модел били малко и т.н. Вярно ли е това или просто съм разбрал погрешно :) Мерси предварително и моля да ми отговорят хора който имат лични впечатления а не интернетските семкаджий :)))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност си разбрал грешно. По-вярно би било твърдението, че това което са ти казали е невярно. Части има. Доколкото знам ще е с 4G63 двигател с 6-те болта, което е ГАЛАНТ, както и окачването. Единственият им проблем са едрогабаритните части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност си разбрал грешно. По-вярно би било твърдението, че това което са ти казали е невярно. Части има. Доколкото знам ще е с 4G63 двигател с 6-те болта, което е ГАЛАНТ, както и окачването. Единственият им проблем са едрогабаритните части.

Абсолютно. Двигателят е само 4G63 - 150hp, по-слабият мотор е на 2-то поколение. Дори и за едрогабаритните части има решения вече. Просто се налага малко изчакване с доставката. Малко цени за неоргинални части - всички ремъци + ролки - 360 лв. за качествени, 300 за измислени марки (включва монтаж). Въздушен филтър - 32 лв., аз си поръчах спортен за многократна употреба - 90 лв., маслен 25, горивен - около 120 ако не се лъжа, за маслото с полусинтетика на Motul идваше към 70 лв. на грубо. Другият вариант е оригинални неща от Ратола или Балкан стар. В Ратола като проверявах бяха съвсем в границите на нормалното, т.е. цялата работа ще ти легне с около 30% отгоре. Ако можеш да си го позволиш, по-добре сложи оригинални.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом е :mitsu-smiley: , значи е здрав. Иначе майтапа на страна, в сервизната книжка нямаше описани никакви сериозни ремонти. Аз съм сменил демпферна шайба на коляновия вал, защото се скъса - струваше 250 лева, иначе ми казаха, че ставала и от Hyundai, там цената май беше към 150. Другото, което ми направи впечатление е една тенденция към таене на масло в левия ъгъл на гарнитурата на клапановия капак на по-караните екземпляри, но това се прави лесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...