Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Публикувано

Здравейте, изчетох доста теми, но не намерих сходен проблем. Автомобила е Волво V40 2001 1.8gdi с код на двигателя B4184SJ или поне така излиза по рама. Автомобила го взех с много проблеми. Лепих дросела, tps е настроен, свещите бяха 2-3 вида, лулите на бобините бяха разтопени. След като оправих всичко 2ри цилиндър прекъсва. Не е да не работи, като изключа бобината се вижда разлика в работата на двигателя, но не е като на другите цилиндри. На място двигателя се форсира нормално, повече се усеща прекъсването под товар. Всичко сочи за проблем с горивото, но реших да попия чужд опит преди да въртя дюзи. Доколкото разбрах рядко имат проблем с дюзите тези двигатели, а на живи данни виждам 5бара налягане преди помпата за високо налягане. Благодаря предварително.

  • преди 2 седмици ...
Публикувано

Горивен филтър и микроцедка сменени, дюзи завъртяни. Ефект няма. Все още не ми е светнал чека за missfire за да изключа дюзите на 100%. Горивния филтър дали има регулатор в него?

Публикувано

Тези двигатели имат няколко режима на работа..... Направете си следния експеримент. След като добре е загрял двигателя го оставете да работи на място, в началото трябва да държи ниски обороти около 600 и наблюдавайте дали прекъсва. След като поработи около 4мин. трябва да смени режима и да вдигне оборотите на 750.... съответно какво става с прекъсването. Ако прекъсва на ниските обороти е от дюзи, или някакъв друг проблем с горивото..... Ако прекъсва в другия режим, ще се наложи да сваляте глава да чистите нагар и да обработвате клапани и легла.

Публикувано

Тези двигатели имат няколко режима на работа..... Направете си следния експеримент. След като добре е загрял двигателя го оставете да работи на място, в началото трябва да държи ниски обороти около 600 и наблюдавайте дали прекъсва. След като поработи около 4мин. трябва да смени режима и да вдигне оборотите на 750.... съответно какво става с прекъсването. Ако прекъсва на ниските обороти е от дюзи, или някакъв друг проблем с горивото..... Ако прекъсва в другия режим, ще се наложи да сваляте глава да чистите нагар и да обработвате клапани и легла.

 

Благодаря за отговора. Ще опитам. Автомобила по принцип на място работи равно, не клати обороти, развърта се плавно и има добър респонс при ряско подаване на газ. Има детонации спорадични в ауспуха и мирише на суров бензин. Проблема е под товар. Тогава се усеща прекъсване и автомобила е муден. Не съм гледал на живи данни налягането на горивото дали пада в движение. Аз търся проблем когато трябва да се обогати сместа. Днес по-късно ще сляза да опитам по вашия метод. Поздрави

Публикувано

Привет, оставих колта днес да потрака. На ниските си има детонации, но като вдигна леко оборотите започнаха да се усещат по осезаемо. Тампона на кутията е за смяна и се усеща лесно тресенето

  • преди 4 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...