Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ДПФ датчик за диференциално налягане


Препоръчано мнение

Не откривам такава тема, нито нещо по-въпроса, затова питам запознати с моторетката 4N13 къде се намира ДПФ датчика за диференциално налягане, за да му проверя маркучетата ?

 

И в допълнение въпрос, искам да махна катализатора, без да махам, поне за сега ДПФ-а. Ламбда сензора е само преди катализатора, нали така ?

 

Колата е карана много на градски къси зимни отсечки и като се запали отзад смърди лютиво кисело много неприятно. Зад мен трудно някой издържа да кара от смрадта. Иначе ауспуха е лъскъв до блясък.

 

Нещо има претъпкано. Исками се да запазя ДПФ, въпреки че регенерациите са чести, дори и когато карам извън града е на 200 - 300 км. Мощност има досттъчно много и разхода при 110 - 130 км/ч е 4.5 л / 100 км. Карах я 12 000 км само извънградско на отсечки от по 500 км за ден.

 

Но тази миризма е супер дрзнеща и най-вероятно е от катализатора, който не знам при дизела какво точно елиминира, при наличие и на ДПФ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По добре махни ДПФа,а остави катализатора-според мен,аз така направих макар и на 2.2 мотора.

Леко се опуши ауспуха,но пушеци няма-преди беше огледало(щото е хром).

А и катализатора се запушва много по бавно в сравнение с ДПФа ,особено на градско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързият отговор. Мислех за ДПФ-а, преди да го махна, да опитам с XENIUM един резервоар и ако не помогне тогава да му кажа чао.

Къде избра да махнеш ДПФ-а колега, безпроблемно надявам се ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

щом нищо по таблото не свети и колата си върви нормално, защо ще правиш излишни гимнастики...

мойта така мирише като регенерира..

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

диф датчика гледа DPFa така, че търси тръбите една пред и друга зад филтъра

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързият отговор. Мислех за ДПФ-а, преди да го махна, да опитам с XENIUM един резервоар и ако не помогне тогава да му кажа чао.

Къде избра да махнеш ДПФ-а колега, безпроблемно надявам се ?

На мен преди махане на ДПФа нищо не ми е светило,но при четене си показваше над 80%запушване,а всъщност правеше регенерациите начесто-през 200-300км.

Махането тука в моето село ,при доверен майстор-той ми направи софта,а друг го изтърбуши.

Мнението за чистене/пране на ФАПа беше повече от негативно-щото и аз си го мислех тоя вариант.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...