Stanislav Konstantinov Публикувано 18 ноември 2020 Сподели Публикувано 18 ноември 2020 Не откривам такава тема, нито нещо по-въпроса, затова питам запознати с моторетката 4N13 къде се намира ДПФ датчика за диференциално налягане, за да му проверя маркучетата ? И в допълнение въпрос, искам да махна катализатора, без да махам, поне за сега ДПФ-а. Ламбда сензора е само преди катализатора, нали така ? Колата е карана много на градски къси зимни отсечки и като се запали отзад смърди лютиво кисело много неприятно. Зад мен трудно някой издържа да кара от смрадта. Иначе ауспуха е лъскъв до блясък. Нещо има претъпкано. Исками се да запазя ДПФ, въпреки че регенерациите са чести, дори и когато карам извън града е на 200 - 300 км. Мощност има досттъчно много и разхода при 110 - 130 км/ч е 4.5 л / 100 км. Карах я 12 000 км само извънградско на отсечки от по 500 км за ден. Но тази миризма е супер дрзнеща и най-вероятно е от катализатора, който не знам при дизела какво точно елиминира, при наличие и на ДПФ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 18 ноември 2020 Сподели Публикувано 18 ноември 2020 По добре махни ДПФа,а остави катализатора-според мен,аз така направих макар и на 2.2 мотора.Леко се опуши ауспуха,но пушеци няма-преди беше огледало(щото е хром).А и катализатора се запушва много по бавно в сравнение с ДПФа ,особено на градско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 18 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2020 Благодаря за бързият отговор. Мислех за ДПФ-а, преди да го махна, да опитам с XENIUM един резервоар и ако не помогне тогава да му кажа чао.Къде избра да махнеш ДПФ-а колега, безпроблемно надявам се ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 ноември 2020 Сподели Публикувано 18 ноември 2020 щом нищо по таблото не свети и колата си върви нормално, защо ще правиш излишни гимнастики... мойта така мирише като регенерира.. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 ноември 2020 Сподели Публикувано 18 ноември 2020 диф датчика гледа DPFa така, че търси тръбите една пред и друга зад филтъра Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 18 ноември 2020 Сподели Публикувано 18 ноември 2020 (редакция) Благодаря за бързият отговор. Мислех за ДПФ-а, преди да го махна, да опитам с XENIUM един резервоар и ако не помогне тогава да му кажа чао.Къде избра да махнеш ДПФ-а колега, безпроблемно надявам се ?На мен преди махане на ДПФа нищо не ми е светило,но при четене си показваше над 80%запушване,а всъщност правеше регенерациите начесто-през 200-300км.Махането тука в моето село ,при доверен майстор-той ми направи софта,а друг го изтърбуши.Мнението за чистене/пране на ФАПа беше повече от негативно-щото и аз си го мислех тоя вариант. Редактирано 18 ноември 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.