Премини към съдържание

Въпроси относно Паджеро 3 3.2DID


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги! Предстои ми смяна на маслото в кутията на Паджерото! 5 степенен автоматик, който доколкото знам е SP3 стандарт! Разполагам с масло на Total FLUIDMATIC MV, както и Total FLUIDMATIC MV LV, което отговаря на Дексрон 4! Кое е по- добре да налея в кутията?

 

Втория ми въпрос е, ако не се сменя с машина, а чрез сваляна на картера, то колко масло се източва?

 

Третия въпрос е грешка 51 какво означава? Беше налична, изтрих я и повече не се появи! Хубав ден на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6 литра можеш да източиш. Дкстрон 4 не е подходящо. Търси SP3 - единственото SP3 различно от оригинално, което може да се намери в БГ е febi bilstein. Аз поне друго не намерих.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6 литра можеш да източиш. Дкстрон 4 не е подходящо. Търси SP3 - единственото SP3 различно от оригинално, което може да се намери в БГ е febi bilstein. Аз поне друго не намерих.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

...7-7.5 л . може да се източи, не го правите като хората, освен в автомата , има масло и в торка и масления радиатор....от там също трябва да се източи маслото....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Toва щях да питам, защото съм точил на 5G Тronic и там имаше подобни галимации!

 

Oтносно маслото... сутринта си писах с хамериканец във ФБ и той каза, че кара с масло Кастрол трансмакс декс3, и каза, че било SP3... Тъй като и до такова имам досег в изобилие... Мнение дали някой е използвал такова в кутията си и дали думите му са верни? Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших да ползвам оригиналното(по съвет на ди джея)-mitsubishi ATF MM-SP3,MZ 312086,ремонта на кутията е твърде скъп за експерименти!Поздрав!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, взех си по спецификация за да няма ядове! Вчера смених горивния филтър и му направихме сериозна дисекция! Беше доволно мръсен, но нямаше стружки в него, което ме радва! Нашата нафтичка е доста суха, та смятам да вкарвам литър 2Т масло на всеки резервоар за да няма ядове, както и Бардал за чистене на 5-6к км.

Въпрос имам- може ли да се промени горивната помпа с някаква друга! Питам, защото, ако тази изкиха не ми се впуска в скъпи и сложни и съмнителни ремонти! Може ли да се сложи по- модерна и прецизна помпа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте , Колеги ! от скоро имам паджеро 3.2 дид 2005 автомат вчера след работа го паркирах както обикновенно пред вкъщи и днес като отивах на работа не ще да запали стартера не върти , разпитах тук там и ми казаха ,че на 90% било от aвтомата и в позиция (P) не отчита както трябва и не позволява на двигателя да стартира . Ще бъда благодарен ако нямай сподели мнения и ако е имал същи проблем как се е справил с него .

 

Благодаря !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на N пробва ли? Хубаво е да се натисне спирачката при палене.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на N пробва ли? Хубаво е да се натисне спирачката при палене.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Здравей ! Колега . Пробвах на N и запали , значи проблема е в P , и да попитам проблем ли е ако се пали на N докато намеря кой да я поправи ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей ! Колега . Пробвах на N и запали , значи проблема е в P , и да попитам проблем ли е ако се пали на N докато намеря кой да я поправи ?

можеш ли да местиш лоста без натисната спирачка? Педала на спирачката е свързан с автомата посредством жило и е възможно там да е проблема. По принцип не е проблем да палиш на N.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

можеш ли да местиш лоста без натисната спирачка? Педала на спирачката е свързан с автомата посредством жило и е възможно там да е проблема. По принцип не е проблем да палиш на N.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Не колега без да натисна спирачка не мога да местя лоста :) До за тия няколко дни запали 1,2 пъти на P но повечето пъти не става :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Не колега без да натисна спирачка не мога да местя лоста :) До за тия няколко дни запали 1,2 пъти на P но повечето пъти не става :(

явно превключвателя в селектора прави проблеми.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...