titanium Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 Здравейте, колеги! Предстои ми смяна на маслото в кутията на Паджерото! 5 степенен автоматик, който доколкото знам е SP3 стандарт! Разполагам с масло на Total FLUIDMATIC MV, както и Total FLUIDMATIC MV LV, което отговаря на Дексрон 4! Кое е по- добре да налея в кутията? Втория ми въпрос е, ако не се сменя с машина, а чрез сваляна на картера, то колко масло се източва? Третия въпрос е грешка 51 какво означава? Беше налична, изтрих я и повече не се появи! Хубав ден на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 6 литра можеш да източиш. Дкстрон 4 не е подходящо. Търси SP3 - единственото SP3 различно от оригинално, което може да се намери в БГ е febi bilstein. Аз поне друго не намерих. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 6 литра можеш да източиш. Дкстрон 4 не е подходящо. Търси SP3 - единственото SP3 различно от оригинално, което може да се намери в БГ е febi bilstein. Аз поне друго не намерих. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk ...7-7.5 л . може да се източи, не го правите като хората, освен в автомата , има масло и в торка и масления радиатор....от там също трябва да се източи маслото.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
titanium Публикувано 7 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2020 Toва щях да питам, защото съм точил на 5G Тronic и там имаше подобни галимации! Oтносно маслото... сутринта си писах с хамериканец във ФБ и той каза, че кара с масло Кастрол трансмакс декс3, и каза, че било SP3... Тъй като и до такова имам досег в изобилие... Мнение дали някой е използвал такова в кутията си и дали думите му са верни? Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P.Penchev Публикувано 8 септември 2020 Сподели Публикувано 8 септември 2020 Аз реших да ползвам оригиналното(по съвет на ди джея)-mitsubishi ATF MM-SP3,MZ 312086,ремонта на кутията е твърде скъп за експерименти!Поздрав! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
titanium Публикувано 9 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2020 Да, взех си по спецификация за да няма ядове! Вчера смених горивния филтър и му направихме сериозна дисекция! Беше доволно мръсен, но нямаше стружки в него, което ме радва! Нашата нафтичка е доста суха, та смятам да вкарвам литър 2Т масло на всеки резервоар за да няма ядове, както и Бардал за чистене на 5-6к км. Въпрос имам- може ли да се промени горивната помпа с някаква друга! Питам, защото, ако тази изкиха не ми се впуска в скъпи и сложни и съмнителни ремонти! Може ли да се сложи по- модерна и прецизна помпа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veno534 Публикувано 18 септември 2020 Сподели Публикувано 18 септември 2020 Здравейте , Колеги ! от скоро имам паджеро 3.2 дид 2005 автомат вчера след работа го паркирах както обикновенно пред вкъщи и днес като отивах на работа не ще да запали стартера не върти , разпитах тук там и ми казаха ,че на 90% било от aвтомата и в позиция (P) не отчита както трябва и не позволява на двигателя да стартира . Ще бъда благодарен ако нямай сподели мнения и ако е имал същи проблем как се е справил с него . Благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 септември 2020 Сподели Публикувано 19 септември 2020 на N пробва ли? Хубаво е да се натисне спирачката при палене. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veno534 Публикувано 19 септември 2020 Сподели Публикувано 19 септември 2020 на N пробва ли? Хубаво е да се натисне спирачката при палене. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Здравей ! Колега . Пробвах на N и запали , значи проблема е в P , и да попитам проблем ли е ако се пали на N докато намеря кой да я поправи ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 септември 2020 Сподели Публикувано 19 септември 2020 Здравей ! Колега . Пробвах на N и запали , значи проблема е в P , и да попитам проблем ли е ако се пали на N докато намеря кой да я поправи ?можеш ли да местиш лоста без натисната спирачка? Педала на спирачката е свързан с автомата посредством жило и е възможно там да е проблема. По принцип не е проблем да палиш на N. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veno534 Публикувано 23 септември 2020 Сподели Публикувано 23 септември 2020 можеш ли да местиш лоста без натисната спирачка? Педала на спирачката е свързан с автомата посредством жило и е възможно там да е проблема. По принцип не е проблем да палиш на N. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Не колега без да натисна спирачка не мога да местя лоста До за тия няколко дни запали 1,2 пъти на P но повечето пъти не става :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 24 септември 2020 Сподели Публикувано 24 септември 2020 Не колега без да натисна спирачка не мога да местя лоста До за тия няколко дни запали 1,2 пъти на P но повечето пъти не става :(явно превключвателя в селектора прави проблеми. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.