Nikolay7 Публикувано 15 Май 2020 Сподели Публикувано 15 Май 2020 Здравейте,тъй като вече година карам Аутлендър 2 2010г има доста неща които все още не са ми ясни.Но от няколко месеца има един много притеснителен проблем койтони до ден днешен неможе да се установи.ПРОБЛЕМЪТ е в движение в оборотите между 1800 и 3000 колата при поддържане на постоянна скорост прекъсва,претриса,което доста усезаемо се усеща.При подаване на газ за ускорение това нещо го няма.Понякога се включват перките отпред без да е включен климатика.Когато е включен климатика нещата са още по зле.При поява на проблема се чува как двигателя работи някак си по "остро".Няколко пъти е правена диакностика но без резултат.Смених дроселова клапа,но пак проблема си остана.Мисля за DPF,Турбо,ЕГР...дюзи...Незнам...С две думи комата неможе да ускорява плавно или да поддържа постоянна скорост без да прекъсва..Доста майстори и сервизи обиколих но без резултат.Бих се радвал на вашата помощ.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 15 Май 2020 Сподели Публикувано 15 Май 2020 Писано е по темата.Придръпването е от ЕГР.Решението е или почистване,или нов или изолиране,зависи дали си фен на онова шведско момиче.Пускането на вентилаторите е от ДПФ,прави или се мъчи да прави регенерация.Смени си майсторите щом не могат да открият явните проблеми на тоя мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 19 Май 2020 Сподели Публикувано 19 Май 2020 ДПФ-а се опитва да се регенерира, но не става.Ако проблема е само ЕГР, няма включване на вентилатори.Ако е ДПФ , тогава се включват.Проблема е или от двете неща заедно, или само ДПФ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.