Da-Vinci Публикувано 15 март 2020 Сподели Публикувано 15 март 2020 Здравейте, първо разгледах темите в Google, както и тукРазбрах, че антифризът "вероятно" трябва да е ЧЕРВЕН, обаче... после видях, че има различни спецификации G12, G12-G12+, G30 и тн...Та - дали можете да ми съдействате с информация с каква спецификация трябва да е Антифриза за Mitsubishi OUTLANDER 2.0 D-ID 2008 ( търсих за спецификации за този мотор, нищо конкретно не открих )Блгагодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 15 март 2020 Сподели Публикувано 15 март 2020 (редакция) Здравейте, първо разгледах темите в Google, както и тукРазбрах, че антифризът "вероятно" трябва да е ЧЕРВЕН, обаче... после видях, че има различни спецификации G12, G12-G12+, G30 и тн...Та - дали можете да ми съдействате с информация с каква спецификация трябва да е Антифриза за Mitsubishi OUTLANDER 2.0 D-ID 2008 ( търсих за спецификации за този мотор, нищо конкретно не открих )Блгагодаря Здравей, конкретната спецификация за възела е VW G 12 TL 774-F.В някой технически документи на антифризите може да е изписан като G12, другаде като TL 774-F, но знай, че има равенство между тях. Дали ще е червен и ще е оранжев зависи от оцветителя. По-важното е тази охладителна течност на която си спреш вниманието да отговаря на горното условие.Поздрави. Редактирано 15 март 2020 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da-Vinci Публикувано 15 март 2020 Автор Сподели Публикувано 15 март 2020 Здравей, конкретната спецификация за възела е VW G 12 TL 774-F.В някой технически документи на антифризите може да е изписан като G12, другаде като TL 774-F, но знай, че има равенство между тях. Дали ще е червен и ще е оранжев зависи от оцветителя. По-важното е тази охладителна течност на която си спреш вниманието да отговаря на горното условие.Поздрави.Окей, много благодаря!Стигнах и до някакво заключение,ч е трябва да е OAT стандарт, това също вярно ли е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 15 март 2020 Сподели Публикувано 15 март 2020 Вярно е, формулата е органичен антифриз (organic acid technology), стандарта базиран на нея е VW TL 774-F, а "шапката" за по-лесно помнене е VW G 12. На много от казанчетата на VAG групата си е изгравирано някоя от G12/G12++/G13 и т.н. за по-лесно разпознаване каква течност да се налее. Като намериш течност по VW TL 774-F, тя ще отговаря и на G12. Но само ограничен антифриз не е достатъчно условие да поддържа задължително и G12. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da-Vinci Публикувано 28 март 2020 Автор Сподели Публикувано 28 март 2020 Вярно е, формулата е органичен антифриз (organic acid technology), стандарта базиран на нея е VW TL 774-F, а "шапката" за по-лесно помнене е VW G 12. На много от казанчетата на VAG групата си е изгравирано някоя от G12/G12++/G13 и т.н. за по-лесно разпознаване каква течност да се налее. Като намериш течност по VW TL 774-F, тя ще отговаря и на G12. Но само ограничен антифриз не е достатъчно условие да поддържа задължително и G12. Поздрави. много благодаря, за отделеното време, взех с тази спецификация, прави ми впечатление обаче, че... долният маркуч излизащ от радиатора е винаги студен... колкото и да е работил двигаелят... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.