Volodq Публикувано 28 февруари 2020 Сподели Публикувано 28 февруари 2020 Kупих джипа преди седмица с не палещ двигател. Така е внесен от Италия. Там са се мъчили да го запалят но не са успели. Върти на стартер има компресия, не показва грешки, до помпата отива нафта. В резервоара няма стружки, във филтъра също, както и в помпата. Клапаните отпред и отзад на помпата работят. Един приятел имаше проблем с помпата на неговото Паджеро, навсякъде имаше стружки,в резервоара, филтъра и вътре в помпата. Поради тази причина си мисля, че проблема може да не е в самата помпа. Двигателя пали на спрей и толкова. В горната част има устройство с реостат вътре, незнам какво прави, но не работеше. Смених целия горен блог. Не пали, светнаха лампите на чека и тракшън контрола. Ако имате някакава идея ще съм ви благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 29 февруари 2020 Сподели Публикувано 29 февруари 2020 имобилайзер, датчик колянов и разп вал? Аз лично не разбрах за каква кутия с реостат говориш и къде се намира.Трябва да се види и налягането на горивото в рейката - в норма ли е? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 февруари 2020 Сподели Публикувано 29 февруари 2020 ....като за начало - закачете я на компютър и прочетете грешките, след това ,в зависимост от грешките,търсете проблема,......тази кола има имобилайзер и чипа е в ключа,ако ви даде грешка там ,потърсете автоключар да ви оправи имобилайзера.....струва около 100-120 лв.....може в мотора да не дава грешка за имобилайзера ,но тази кола си има отделна секция за диагностика на имобиллайзер, там може да е записана грешката.....след това направете диагнистика ,за да видите дали има други грешки....ако сте пипали актуатора, то той после трябва да се настрои много точно , защото колата в някои сиуации не пали,или ако запали ,ще пуши черно и много лошо ще работи....настройката става с МУТ 3 или друг комп..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodq Публикувано 29 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 29 февруари 2020 имобилайзер, датчик колянов и разп вал? Аз лично не разбрах за каква кутия с реостат говориш и къде се намира.Трябва да се види и налягането на горивото в рейката - в норма ли е? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Вътре в помпата, в горната и част. Датчика на коляновия вал работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodq Публикувано 29 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 29 февруари 2020 (редакция) ....като за начало - закачете я на компютър и прочетете грешките, след това ,в зависимост от грешките,търсете проблема,......тази кола има имобилайзер и чипа е в ключа,ако ви даде грешка там ,потърсете автоключар да ви оправи имобилайзера.....струва около 100-120 лв.....може в мотора да не дава грешка за имобилайзера ,но тази кола си има отделна секция за диагностика на имобиллайзер, там може да е записана грешката.....след това направете диагнистика ,за да видите дали има други грешки....ако сте пипали актуатора, то той после трябва да се настрои много точно , защото колата в някои сиуации не пали,или ако запали ,ще пуши черно и много лошо ще работи....настройката става с МУТ 3 или друг комп..... Предполагам, че имобилайзера в ключа подава плюс към ел.магнитния клапан в предната част на помпата. Когато дам на контакт този клапан работи. Този актуатор, за който говориш, предполагам е въпросния блок с реостат вътре намиращ се в горната част на помпата? Извинявай за некомпетентноста! Ако е това, смених целия блок, с кабелите. Прилагам снимки. Помпата не е моя, използвам я за части. И при вариант да сменя целия двигател с друг работещ от друг джип с ръчна кутия (този е с автоматична), без да сменям кутиите, има ли риск новия двигател също да не запали? Редактирано 29 февруари 2020 от Volodq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.