mitky Публикувано 16 февруари 2020 Сподели Публикувано 16 февруари 2020 Накратко под 0 градуса пали с малко повече въртене. Закачих я на диагностиката и каза подгревни свещи/реле. Смених и 4-те подгревни свещи, но грешката остана. След това сложих и ново реле,но грешката продължава да седи и паленето под 0-та е кофти. Сега е топло и в общи линии нямам драма с паленето, но това все си ме дразни и реших, че предпазителя сигурно е заминал. Отидох тази вечер в гаража и с учуда установих, че изобщо не мога да намеря въпросния предпазител на подгревните свещи. На капака на предпазителите е означен като "T" (ограденото в червено), а в аутодатата е даден като предпазител номер 36 - 60Амп. На едно място в интернет за въпросния предпазител е дадено, че се намира в "допълнителна кутия с предпазители в двигателния отсег", но изобщо не мога да намеря такова нещо.Някой може ли да ми удари едно рамо и да каже къде е този предпазител и аз ли съм толкова сляп, че не мога да го видя Пускам 2 снимки, едната на картинката с предпазителите, а другата със самите предпазители. Благодаря. Схема бушониБушони Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 17 февруари 2020 Сподели Публикувано 17 февруари 2020 На френските няма такъв предпазител,колата е японска, но мотора е френски.Преди палене под нулата изчакай да светне и изгасне символа за заледяване и тогава върти.И също можеш с една пробна лампа да провериш в момента на светене на подгрева дали отива ток на свещите-те поне са отпред до всмукателния,пластмасов колектор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 17 февруари 2020 Сподели Публикувано 17 февруари 2020 това ограденото трябва да е реле а не бушон. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitky Публикувано 17 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2020 Направо не мога да повярвам, че има електрическа верига в автомобила, която да няма предпазител?!В Аутодата-та на схемата за този двигател (4HN) му дават че има бушон №36 който е за подрегвните свещи. Освен нещо там да не е наред със схемата.Тази сутрин беше 6 градуса и колата пали на момента. Не зная при какви температури се подава ток към свещите, за да не се окаже, че меря когато не отива ток и да излъжа и вас и мен. Може ли да ми кажете при под каква температура трябва да очаквам да отива ток към свещите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 февруари 2020 Сподели Публикувано 18 февруари 2020 Сега видях, че колегата е със ситроен. Изрових всички pdfи за outlandar и няма и няма инфо.Не мога да помогна. Сори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitky Публикувано 19 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2020 Еййййййй верно имаше там нещо. Аз къде ли не рових за тия бушони. Довечера като се върна от работа ще погледна и ще пиша обезателно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 19 февруари 2020 Сподели Публикувано 19 февруари 2020 Да не става въпрос за оная червена х.йня дето е на самата плюсова клема,щот по продължението и не виждам такова нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitky Публикувано 23 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2020 Намерих го въпросния предпазител обаче си е здрав. Остава само варианта да има скъсан кабел някъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitky Публикувано 27 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2020 Та значи самото реле е с 8 пина означени от 1 до 8. Меря директно на куплунга.1,2,7 и 6 са към подгревните свещи. От там до маса има връзка следователно пътищата до свещите са здрави.4 идва от въпросния предпазител и там си има 12 волта.5 е маса на релето. Меря го към друга маса и има връзка следователно и този път е здрав.3 и 8 идват от компютъра. Колкото и както да меря, колкото и да подавам контакт от там нито сигнал, нито 12 волта идва въпреки, че на таблото индикатора за свещите светва за около секудна две. Трябва обаче да отбележа, че меря при топло време и не зная дали трябва да очаквам от там да дойде каквото и да било, но според мен няма какво друго да бъде освен скъсан кабел някъде между компютъра и релето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.