Премини към съдържание

Проблеми с L200 2,5, 2006 г.


Препоръчано мнение

Здравейте, от няколко дни колата прави проблеми. Търсих във форума и намерих само една тема с подобен проблем от 2011 г., но решение така и не е публикувано.

Сутрин, като запаля ми прави впечатление, че мотора нещо работи глухо и неравномерно, като забелязах лек сиво-бял пушек, който след 1-2 мин. изчезва. Отбелязвам, че колата до момента, вече 6 год. работи абсолютно перфектно, без шумове, пушеци, миризми, с постоянни обороти и т.н.

Другия проблем, който може би е свързан с промяната в работата на мотора е това, че много често, при подаване на газ, особено при потегляне заглъхва, до степен, че направо не мога да потегля. Иначе след като загрее няма пушек и като че ли работи по-добре, но заглъхването при подаване на газ си остава. С една дума, прекрасната ми джипка от няколко дни не е същата. Забелязах, че от скобата на маркуча за турбото от към двигателя се е показала някаква черна слуз- не знам това дали има значение. Моля запознатите да помагат, за което предварително благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от няколко дни колата прави проблеми. Търсих във форума и намерих само една тема с подобен проблем от 2011 г., но решение така и не е публикувано.

Сутрин, като запаля ми прави впечатление, че мотора нещо работи глухо и неравномерно, като забелязах лек сиво-бял пушек, който след 1-2 мин. изчезва. Отбелязвам, че колата до момента, вече 6 год. работи абсолютно перфектно, без шумове, пушеци, миризми, с постоянни обороти и т.н.

Другия проблем, който може би е свързан с промяната в работата на мотора е това, че много често, при подаване на газ, особено при потегляне заглъхва, до степен, че направо не мога да потегля. Иначе след като загрее няма пушек и като че ли работи по-добре, но заглъхването при подаване на газ си остава. С една дума, прекрасната ми джипка от няколко дни не е същата. Забелязах, че от скобата на маркуча за турбото от към двигателя се е показала някаква черна слуз- не знам това дали има значение. Моля запознатите да помагат, за което предварително благодаря!

....проверете си и си сменете подгрените свещи,като първо ги премерете ...най добре е да се свалят и една по една да се захранят директно от акумулатора,като всяка свещ трябва да загрее до черено за около 2-3 сек. след подаване на ток към нея.....ако това не стане или ъобще не се загрява, то значи че свеща е фира.....сменете ги всички накуп,поради две причини - едната е че ако една има изгорла ,то след време и друга ще изгори........и другата е ,че трудно се свалят, трябв да салите колектора,,,,,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това касае само сутрешния пушек или и проблема със заглъхването при потегляне. Защото през деня няма пушек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това касае само сутрешния пушек или и проблема със заглъхването при потегляне. Защото през деня няма пушек.

.....през деня няма пушек , защото все пак е работил малко или много преди това и дори и да гооставите за 5-6 часа непален , то релето за свещите няма да сработи при тези температури на околната среда(+ 5-10 градуса ),виж ,ако темп. навън е -10градуса ,тогава след 4-5 часа пак ще пуши ,въобще пушека при първо палене на мотора и последващо нормализиране на работата на мотора след 30-60 сек. след първото палена е породен в 80-90% от случаите от изгорели свещи.....другите 10-20% са кофти разпръсквачи на дюзите, ниско налягане в рейката,кофит "аванс" ( погледнета си клапана ,който седи отзад на комън рейл помпата-вероятно счупена пвъзратна пружина на буталцето, въпреки че ако е това, щеше да има и други симптоми ).....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....през деня няма пушек , защото все пак е работил малко или много преди това и дори и да гооставите за 5-6 часа непален , то релето за свещите няма да сработи при тези температури на околната среда(+ 5-10 градуса ),виж ,ако темп. навън е -10градуса ,тогава след 4-5 часа пак ще пуши ,въобще пушека при първо палене на мотора и последващо нормализиране на работата на мотора след 30-60 сек. след първото палена е породен в 80-90% от случаите от изгорели свещи.....другите 10-20% са кофти разпръсквачи на дюзите, ниско налягане в рейката,кофит "аванс" ( погледнета си клапана ,който седи отзад на комън рейл помпата-вероятно счупена пвъзратна пружина на буталцето, въпреки че ако е това, щеше да има и други симптоми ).....

Благодаря за информацията, надявам се да установим проблема!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...