Nikolai Stanev Публикувано 10 декември 2019 Сподели Публикувано 10 декември 2019 Автомобила от около 2 месеца започна да гасне и да губи обороти. Закачан е 2 пъти на диагностика НЯМАЛ ПРОБЛЕМИ. След 10 до 15 мин каране и като освободя от скорост оборотите падат към 0.2 и той гасне. ПОМОЩ В МОМЕНТА В ГРАДА ОТ НИКЪДЕ. ВСЕКИ КАЗВА НЕЩО НО..... НИЩО . БЛАГОДАРЯ НА ВСЕКИ КОЙТО МИ ДАДЕ СЪВЕТИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 10 декември 2019 Сподели Публикувано 10 декември 2019 Първо виж налягането на горивото, тези двигатели страдат от помпа. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai Stanev Публикувано 10 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2019 Първо виж налягането на горивото, тези двигатели страдат от помпа. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk КАРАМ СИ НОРМАЛНО, КОЛАТА ВЪРВИ ДОБРЕ, СПИРАМ НА СВЕТОФАРА ОСВОБОЖДАВАМ ОТ СКОРОСТ И ТЯ ГАСНЕ.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai Stanev Публикувано 10 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2019 СЕГА МИ КАЗВАТ ЧЕ МОЙЕЛО ДА Е СТЪПКОВИЯТ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai Stanev Публикувано 10 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2019 НЯКАКВА ЦЕТКА КОЯТО СЕ ЗАПУШВАЛА ЧЕСТО СЪЩО МОЖЕЛО ДА Е , МАЛКО ХОРА Я ЗНАЕЛИ ... ПРОСТО ВЕЧЕ МНОГО ВСЕКИ УМУВА И НАКРАЯ НИЩО.... ЗАТОВА ПИШЕТЕ .. ПОМОЩ.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 10 декември 2019 Сподели Публикувано 10 декември 2019 (редакция) Като за начало не пиши с главни букви, че това не се приема добре.Да, има филтър-цедка на входа на горивото на помпата за висока налягане. Но може и да е от стъпковото моторче на дроселовата клапа. При тези двигатели GDI (Gasoline direct injection), което няма нищо общо с GTI, след откачане на АКУ има начин на обучение на дросела и не държи стабилни обороти на празен ход ТОВА Е.Успех :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Редактирано 10 декември 2019 от Threatmore Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai Stanev Публикувано 10 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2019 Като за начало не пиши с главни букви, че това не се приема добре.Да, има филтър-цедка на входа на горивото на помпата за висока налягане. Но може и да е от стъпковото моторче на дроселовата клапа. При тези двигатели GDI (Gasoline direct injection), което няма нищо общо с GTI, след откачане на АКУ има начин на обучение на дросела и не държи стабилни обороти на празен ход ТОВА Е.Успех :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Благодаря. Според теб това стъпково моторче да го сменям ли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2019 Сподели Публикувано 10 декември 2019 Благодаря. Според теб това стъпково моторче да го сменям ли.....първо уточнете коя година е колата,с ел. дросел ли е, или с жило на газта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai Stanev Публикувано 10 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2019 ....първо уточнете коя година е колата,с ел. дросел ли е, или с жило на газта?2000 година е мисля че няма жило , имало някаква електроника разбрах.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 10 декември 2019 Сподели Публикувано 10 декември 2019 дросела някога чистен ли е? Абе 20 годишен GDI си е на умиране. Чека мига ли? Свещите сменяни ли са някога? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai Stanev Публикувано 10 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2019 дросела някога чистен ли е? Абе 20 годишен GDI си е на умиране. Чека мига ли? Свещите сменяни ли са някога? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Всичко е сменено преди 2 месеца. Свещи, ремаци , филтри и динамото се прецака тогава и то е сменено.Дросела не е чистен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 декември 2019 Сподели Публикувано 11 декември 2019 2000 година е мисля че няма жило , имало някаква електроника разбрах.......почистете дросела много внимателно от нагар, след това откачете клемата на акумулаора и изчакайте така 10 мин....след това закачете клемата на акум-ра....след това подаайте на контакт за около 2-3 сек. и огасете от контакт,изчакайте около 40-50 сек. ,през това време ще чуете прищракване като на реле,след това запалете мотора без никакви други консуматори ,оставете го да рабооти така 10 мин. на пр. ход.....след това покарайте малко .....Всичко това се прави на загрял мотор.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai Stanev Публикувано 11 декември 2019 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2019 .....почистете дросела много внимателно от нагар, след това откачете клемата на акумулаора и изчакайте така 10 мин....след това закачете клемата на акум-ра....след това подаайте на контакт за около 2-3 сек. и огасете от контакт,изчакайте около 40-50 сек. ,през това време ще чуете прищракване като на реле,след това запалете мотора без никакви други консуматори ,оставете го да рабооти така 10 мин. на пр. ход.....след това покарайте малко .....Всичко това се прави на загрял мотор.... Благодарности. Следобед ще пробвам и това което си ми описал, не съм знаел че се прави това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.