Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Тръба за зареждане с бензин (гърловината)


pechkov

Препоръчано мнение

Mitsubishi Lancer Wagon 2004

 

Вече доста време не намирам прилично решение на този проблем. Изгнила ми е тръбата от гърловината до резервоара. Не цялата, а само първите 10-тина сантиметра. Достатъчно, колкото да не мога да сипя бензин. Така я взех (при покупката не го забелязах), и още на следващия ден и монтирах газова уредба, та така карам засега, но ми се иска да оправя и бензина.

 

Та въпроса е дали някой е успявал да направи тръба по някакъв начин? Втора употреба не можах да намеря, всички екзепляри за части от тоя модел са с вече продадени тръби, нови обяви не се появяват по сайтовете, а нова тръба ми намериха за скромната сума от 370 лв, което на мен ми се вижда доста пресилено. Не се очаква в тръбата да има 4-ядрен процесор, 8 GB RAM и SSD все пак. Става въпрос за тръба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди години на третият ми Галант имах същият проблем. Във Враца зад площад Ботев улицата има/ше едни момчета които ремонтираха гърнета на място без да ги свалят. Два канала буквално на тротояра. Те имаха "тръбогиб", свалихме тръбата и по нея ми свиха нова. Фланеца за захващане към калника го отрязаха и завариха на новата тръба. Ако не се лъжа ми струваше 30 лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш тръбата. Отдолу е на о-пръстен или скоба, на гърловината е на два болта. Измиваш хубаво със сапун. Взимаш бинт и епоксидна смола. Слой смола, слой бинт. И така 4-5 пъти. После монтираш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

… Взимаш бинт и епоксидна смола. …

 

Това също е интересна идея!!! Обаче корозията е до такава степен, че тръбата буквално капе на парчета. Като я види човек - ще си рече, че от колата нищо не става. А ламарините около нея не са мръднали. Нямам представа защо японец би допуснал нещо такова при проектирането. :(

 

Тия дни ще се разходя до Враца да потърся тия момчета, дето каза Краско, и междувременно ще обмисля варианта със смола.

 

Отделно от това колега ми даде идея да заменя металната тръба с полиетиленова (или нещо такова беше). Взел съм малко парченце да го накисна в бензин, за да разбера дали е устойчива, но няма откъде да си източа 100-тина мл бензин, и пробвам с коресилин. Вече две нощи киснене в коресилина, и издържа идеално, но дали това е признак, че ще издържи и на бензин!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi Lancer Wagon 2004

 

Вече доста време не намирам прилично решение на този проблем. Изгнила ми е тръбата от гърловината до резервоара. Не цялата, а само първите 10-тина сантиметра. Достатъчно, колкото да не мога да сипя бензин. Така я взех (при покупката не го забелязах), и още на следващия ден и монтирах газова уредба, та така карам засега, но ми се иска да оправя и бензина.

 

Та въпроса е дали някой е успявал да направи тръба по някакъв начин? Втора употреба не можах да намеря, всички екзепляри за части от тоя модел са с вече продадени тръби, нови обяви не се появяват по сайтовете, а нова тръба ми намериха за скромната сума от 370 лв, което на мен ми се вижда доста пресилено. Не се очаква в тръбата да има 4-ядрен процесор, 8 GB RAM и SSD все пак. Става въпрос за тръба.

Колега скоро на комшия майсторихме с медни тръби ф42 доста дълъг участък на сузуки,има колена дъги и нещо може да се измайстори с помоща на калай.Просто като идея.

Редактирано от bacard1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...