Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

pechkov

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Монтана

pechkov's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Това също е интересна идея!!! Обаче корозията е до такава степен, че тръбата буквално капе на парчета. Като я види човек - ще си рече, че от колата нищо не става. А ламарините около нея не са мръднали. Нямам представа защо японец би допуснал нещо такова при проектирането. :( Тия дни ще се разходя до Враца да потърся тия момчета, дето каза Краско, и междувременно ще обмисля варианта със смола. Отделно от това колега ми даде идея да заменя металната тръба с полиетиленова (или нещо такова беше). Взел съм малко парченце да го накисна в бензин, за да разбера дали е устойчива, но няма откъде да си източа 100-тина мл бензин, и пробвам с коресилин. Вече две нощи киснене в коресилина, и издържа идеално, но дали това е признак, че ще издържи и на бензин!?
  2. Mitsubishi Lancer Wagon 2004 Вече доста време не намирам прилично решение на този проблем. Изгнила ми е тръбата от гърловината до резервоара. Не цялата, а само първите 10-тина сантиметра. Достатъчно, колкото да не мога да сипя бензин. Така я взех (при покупката не го забелязах), и още на следващия ден и монтирах газова уредба, та така карам засега, но ми се иска да оправя и бензина. Та въпроса е дали някой е успявал да направи тръба по някакъв начин? Втора употреба не можах да намеря, всички екзепляри за части от тоя модел са с вече продадени тръби, нови обяви не се появяват по сайтовете, а нова тръба ми намериха за скромната сума от 370 лв, което на мен ми се вижда доста пресилено. Не се очаква в тръбата да има 4-ядрен процесор, 8 GB RAM и SSD все пак. Става въпрос за тръба.
×
×
  • Създаване...