pechkov Публикувано 15 ноември 2019 Сподели Публикувано 15 ноември 2019 Mitsubishi Lancer Wagon 2004 Вече доста време не намирам прилично решение на този проблем. Изгнила ми е тръбата от гърловината до резервоара. Не цялата, а само първите 10-тина сантиметра. Достатъчно, колкото да не мога да сипя бензин. Така я взех (при покупката не го забелязах), и още на следващия ден и монтирах газова уредба, та така карам засега, но ми се иска да оправя и бензина. Та въпроса е дали някой е успявал да направи тръба по някакъв начин? Втора употреба не можах да намеря, всички екзепляри за части от тоя модел са с вече продадени тръби, нови обяви не се появяват по сайтовете, а нова тръба ми намериха за скромната сума от 370 лв, което на мен ми се вижда доста пресилено. Не се очаква в тръбата да има 4-ядрен процесор, 8 GB RAM и SSD все пак. Става въпрос за тръба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 15 ноември 2019 Сподели Публикувано 15 ноември 2019 Преди години на третият ми Галант имах същият проблем. Във Враца зад площад Ботев улицата има/ше едни момчета които ремонтираха гърнета на място без да ги свалят. Два канала буквално на тротояра. Те имаха "тръбогиб", свалихме тръбата и по нея ми свиха нова. Фланеца за захващане към калника го отрязаха и завариха на новата тръба. Ако не се лъжа ми струваше 30 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 ноември 2019 Сподели Публикувано 15 ноември 2019 Сваляш тръбата. Отдолу е на о-пръстен или скоба, на гърловината е на два болта. Измиваш хубаво със сапун. Взимаш бинт и епоксидна смола. Слой смола, слой бинт. И така 4-5 пъти. После монтираш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pechkov Публикувано 15 ноември 2019 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2019 … Взимаш бинт и епоксидна смола. … Това също е интересна идея!!! Обаче корозията е до такава степен, че тръбата буквално капе на парчета. Като я види човек - ще си рече, че от колата нищо не става. А ламарините около нея не са мръднали. Нямам представа защо японец би допуснал нещо такова при проектирането. :( Тия дни ще се разходя до Враца да потърся тия момчета, дето каза Краско, и междувременно ще обмисля варианта със смола. Отделно от това колега ми даде идея да заменя металната тръба с полиетиленова (или нещо такова беше). Взел съм малко парченце да го накисна в бензин, за да разбера дали е устойчива, но няма откъде да си източа 100-тина мл бензин, и пробвам с коресилин. Вече две нощи киснене в коресилина, и издържа идеално, но дали това е признак, че ще издържи и на бензин!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 17 ноември 2019 Сподели Публикувано 17 ноември 2019 (редакция) Mitsubishi Lancer Wagon 2004 Вече доста време не намирам прилично решение на този проблем. Изгнила ми е тръбата от гърловината до резервоара. Не цялата, а само първите 10-тина сантиметра. Достатъчно, колкото да не мога да сипя бензин. Така я взех (при покупката не го забелязах), и още на следващия ден и монтирах газова уредба, та така карам засега, но ми се иска да оправя и бензина. Та въпроса е дали някой е успявал да направи тръба по някакъв начин? Втора употреба не можах да намеря, всички екзепляри за части от тоя модел са с вече продадени тръби, нови обяви не се появяват по сайтовете, а нова тръба ми намериха за скромната сума от 370 лв, което на мен ми се вижда доста пресилено. Не се очаква в тръбата да има 4-ядрен процесор, 8 GB RAM и SSD все пак. Става въпрос за тръба.Колега скоро на комшия майсторихме с медни тръби ф42 доста дълъг участък на сузуки,има колена дъги и нещо може да се измайстори с помоща на калай.Просто като идея. Редактирано 17 ноември 2019 от bacard1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.