Премини към съдържание

Mitsubishi Pajero 3.2 DiD проблеми с горивото


Препоръчано мнение

Здравейте,

от 1 месец съм собственик на Mitsubishi Pajero 3.2 DiD-160к.с-2002г.

След покупката смених масло и всички филтри и други неща по окачването.От закупуването съм изминал 1500 км.През тези км ми се случиха някои странни неща,които ще се опитам да обясня максимално точно.

1.След около 200 км пробег от покупката при каране по планински асфалтов път спрях за момент на височина около 1300 м. и на място оборотите паднаха до 500 като се чуваше неравномерна работа на двигателя.При подаване на газ се чуваше тракащ звук все едно чука дюза.Не светна чек.Тръгнах да обръщам като пуснах назад при работещ двигател,защото изкачвах.В момента в който включих 1 ва ,за да тръгна надолу оборотите се нормализираха и двигателя заработи гладко и равномерно та около 800 оборота.Продължих нагоре за където тръгнах още 10 км.През следващите 100 км никакви проблеми.Пали от 1/4 оборот, не пуши има мощност и всичко е Ок.

2.Вторият случай е при връщане от Гърция.Дъщеря ми беше с мен и реших да го покара ,за да свикне с него.Сменихме се на магистралата на лек баир нагоре.При тръгването тя подаде прекалено много газ и премина от първа на 4 та при което джипа не успя да поеме и се сменихме като продължих да карам аз.Изкачих баира без проблеми и при спускане със скорост около 120 км забелязах,че стрелката на оборотите играе съвсем леко и оборотите са около 1000 което не е нормално за тази скорост.Светна и чек.Отбих и спрях като оборотите на място бяха около 500 и при подаване на газ пак се чуваше същото тракане като първия път.Изгасих ,изчаках 2 минути и запалих отново.Чека остана да свети,но двигателя си работеше нормално.Прибрах се след още 80 км без проблеми,спрях пред един магазин за 15 минути и като запалих отново чека не светеше.Отидох да го закача и излязоха грешки 18,43 и 48.Диагностиката не беше много добра и това ,което даде като съобщения бяха TCV клапан,NE сензор и свръхналягане.Изчистихме грешките и продължих да карам така.Следващите 200 км нищо.Пали,върви не пуши.Една сутрин при пътуване по магистрала по наклон надолу при 120 км/ч подадох газ и при 140 км/ч чека митна за около 2 секунди и изгасна.Следващите 250 км никакви проблеми.Днес след 20 км по магистрала на автопилот със 120 км/ч при слизане от магистралата и спиране на кръстовище обортите пак паднаха и при подаване на газ пак същия тракащ шум.Продължих до вкъщи като шума се чуваше и по време на движение.При поредното спиране на кръстовище все едно ,че нищо не е било.Нормални обороти равномерна работа на двигателя и никакви проблеми.

Някой може ли да каже от къде да започна,защото идва зима и не искам да чакам да остана на пътя.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от 1 месец съм собственик на Mitsubishi Pajero 3.2 DiD-160к.с-2002г.

След покупката смених масло и всички филтри и други неща по окачването.От закупуването съм изминал 1500 км.През тези км ми се случиха някои странни неща,които ще се опитам да обясня максимално точно.

1.След около 200 км пробег от покупката при каране по планински асфалтов път спрях за момент на височина около 1300 м. и на място оборотите паднаха до 500 като се чуваше неравномерна работа на двигателя.При подаване на газ се чуваше тракащ звук все едно чука дюза.Не светна чек.Тръгнах да обръщам като пуснах назад при работещ двигател,защото изкачвах.В момента в който включих 1 ва ,за да тръгна надолу оборотите се нормализираха и двигателя заработи гладко и равномерно та около 800 оборота.Продължих нагоре за където тръгнах още 10 км.През следващите 100 км никакви проблеми.Пали от 1/4 оборот, не пуши има мощност и всичко е Ок.

2.Вторият случай е при връщане от Гърция.Дъщеря ми беше с мен и реших да го покара ,за да свикне с него.Сменихме се на магистралата на лек баир нагоре.При тръгването тя подаде прекалено много газ и премина от първа на 4 та при което джипа не успя да поеме и се сменихме като продължих да карам аз.Изкачих баира без проблеми и при спускане със скорост около 120 км забелязах,че стрелката на оборотите играе съвсем леко и оборотите са около 1000 което не е нормално за тази скорост.Светна и чек.Отбих и спрях като оборотите на място бяха около 500 и при подаване на газ пак се чуваше същото тракане като първия път.Изгасих ,изчаках 2 минути и запалих отново.Чека остана да свети,но двигателя си работеше нормално.Прибрах се след още 80 км без проблеми,спрях пред един магазин за 15 минути и като запалих отново чека не светеше.Отидох да го закача и излязоха грешки 18,43 и 48.Диагностиката не беше много добра и това ,което даде като съобщения бяха TCV клапан,NE сензор и свръхналягане.Изчистихме грешките и продължих да карам така.Следващите 200 км нищо.Пали,върви не пуши.Една сутрин при пътуване по магистрала по наклон надолу при 120 км/ч подадох газ и при 140 км/ч чека митна за около 2 секунди и изгасна.Следващите 250 км никакви проблеми.Днес след 20 км по магистрала на автопилот със 120 км/ч при слизане от магистралата и спиране на кръстовище обортите пак паднаха и при подаване на газ пак същия тракащ шум.Продължих до вкъщи като шума се чуваше и по време на движение.При поредното спиране на кръстовище все едно ,че нищо не е било.Нормални обороти равномерна работа на двигателя и никакви проблеми.

Някой може ли да каже от къде да започна,защото идва зима и не искам да чакам да остана на пътя.

Благодаря предварително!

....проблема е в умираша ГНП...и по точно в ТЦВ клапана ,който ви е дал грешка.....и наред с другата грешка -сензор на коляновия вал и резултата е това.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А откъде да започна,още повече ,че живея в Сандански,а тук даже няма и кой да направи читава диагностика.Между другото при премигването на чека от преди 300 км е записало грешка 49/over boost/.Днес съм минал 60 км и никакви индикации за проблем.Ако ще се ремонтира помпа къде да отида ,за да знам,че ще е оправена както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само недей да ходиш при Росен в София.

 

Взе ми една торба пари и го чаках почти два месеца.

 

След стотици скъсани нерви се вдигнах до София и го "накарах" да ми оправи колата. Седя до 11 часа вечерта да я оправя.

 

Ако не бях отишъл сигурно още щях да го чакам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...