Премини към съдържание

sematom

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

sematom's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Само недей да ходиш при Росен в София. Взе ми една торба пари и го чаках почти два месеца. След стотици скъсани нерви се вдигнах до София и го "накарах" да ми оправи колата. Седя до 11 часа вечерта да я оправя. Ако не бях отишъл сигурно още щях да го чакам.
  2. ...Ами супер... Мога ли да го карам така или още повече ще се развали... Края на август мислех да ходя по морето по разни черни пътища... Дали ще ме остави някъде? Мерси пак.
  3. Здравейте. От скоро паджерото ми започна да прави следния проблем. Като загрее двигателя се случва следното: 1. Спрял на място на D скорост с натисната спирачка оборотите сами падат на 500-600 за секунда и колата се разтриса цялата. Следва вълма от гъст бял пушек. После оборотите се връщат на 900-1000 и след 5-6 секунди пак същото. 2. Като тръгвам от спряло положение или когато форсирам над 2500-3000 оборота пак вълма от гъст бял дим. Забелязва се осезаема загуба на мощност точно в тези обороти. Ако форсирам над тях ( 3500-4000 ) колата се "изтрелва" изведнъж. 3. Като пусна климатика пак падат обороти и пак гъст бял дим. Ако пусна на свободна скорост няма пушилки и двигателя си ръмжи напълно нормално. Проблема е супер неприятен защото опушвам целия град с тоя джип... Вече отнесох няколко псувни на пътя. Някой имал ли е подобен проблем? Надявам се да не е ГНП-то, но дори да е то има ли някакъв начин да разбера със сигурност? Благодаря! Поздрави, Димитър
  4. Да, звъннах на Милен и той потвърди. Тези Паджерота имали такъв проблем с таблата. Показват грешни данни. Вторник ще му го закарам да види с сигурност. Охх камак ми падна, честно ви казвам. Поздрави, Димитър
  5. Здравейте колеги! Имам Паджеро 2001-ва година 3.2 DiD къса база. Имам един доста странен проблем. Като покарам 20-30 мин и после изгася колата. И след 5-10 мин като запаля пак температурата се вдига нааай-горе на червеното. На абсолютния максимум. Странното обаче е че като покарам 2-3 мин и веднага пада температурата. И то пада за 10 секунди някъде... Не знам дали наистина загравя като луда или просто датчика нещо не отчита като хората... Струва ми се невъзможно да се охлади от макс температура на нормална температура за 5-10 секунди само... Иначе докато карам температурата си седи в нормата! Проблема е само като изгася колата и като се кача след малко пак да карам. Някой имал ли е такъв проблем? Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен. Всички майстори са заети сега през лятото и не мога да намеря никой свободен в следващите 2-3 седмици. А ми предстои пътуване Пловдив - София тия дни и се притеснявам да не ме остави някъде на магистралата... Поздрави, Димитър
  6. Наермих се в Фейсбук с един човек който е ремонтирал такава помпа. Той ми даде същеия съвет. Да се свали и измие резервоара. Освен това ми каза да сипвам 1 литър двутактово масло на един пълен резервоар за да се смазва помпата. Следващата седмица ще ходя да ми го измият резервоара и ще пиша тук да кажа какви пари, какво що. Подрави, Митака
  7. Здравейте. От скоро съм собственик на Паджеро 3. От доста хора чувам, че ГНП-то е доста проблемно. Става въпрос за Zexel VRZ. Развалали се често и било много скъпо да се оправи. Разбира се започнах да се параноясвам. Искам да попитам дали има някакви общи симптоми при разваляща се помпа. Какво трябва да гледам? Какво издава, че е тръгнала? Мерси предварително!
×
×
  • Създаване...