Йоан Публикувано 4 септември 2019 Сподели Публикувано 4 септември 2019 Здравейте, Собственик съм на Mitsubishi Outlender 2004 2.4i MIVEC 118 kW (160hp). Имам следният проблем. Сутрин паля след 4-ти опит. Подозирам, че след 8 часов престой бензина се стича обратно в резервоара. През деня (след първо палене), нямам проблем.Интересувам се къде се намира възвратният клапан. Има ли клапан на бензиновата рейка? Видях, че имам в кошницата на бензиновата помпа. Номер MR514680. Само този ли е? Имах проблем с замърсено гориво от бензиностанция (вода, тиня и пясък в резервоара). Запушването беше зверско. Колата беше в сервиз, в който поизчистиха резервоара, бензинопроводите и рейката. Бензиновата помпа е сменена. След известно време започнаха отново симптомите със запушването. Чистих си сам резервоара и смених бензиновият филтър в кошницата и цедката. Рейката не съм чистил. Вече в резервоара бензинът е добре. Сигурен съм, че съм сглобил всичко както трябва. Внимавал съм уплътненията да са си на правилното място. Не мога да разбера, защо сутрин се налага да подкачвам многократно горивото на стартер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 септември 2019 Сподели Публикувано 5 септември 2019 Здравейте, Собственик съм на Mitsubishi Outlender 2004 2.4i MIVEC 118 kW (160hp). Имам следният проблем. Сутрин паля след 4-ти опит. Подозирам, че след 8 часов престой бензина се стича обратно в резервоара. През деня (след първо палене), нямам проблем.Интересувам се къде се намира възвратният клапан. Има ли клапан на бензиновата рейка? Видях, че имам в кошницата на бензиновата помпа. Номер MR514680. Само този ли е? Имах проблем с замърсено гориво от бензиностанция (вода, тиня и пясък в резервоара). Запушването беше зверско. Колата беше в сервиз, в който поизчистиха резервоара, бензинопроводите и рейката. Бензиновата помпа е сменена. След известно време започнаха отново симптомите със запушването. Чистих си сам резервоара и смених бензиновият филтър в кошницата и цедката. Рейката не съм чистил. Вече в резервоара бензинът е добре. Сигурен съм, че съм сглобил всичко както трябва. Внимавал съм уплътненията да са си на правилното място. Не мога да разбера, защо сутрин се налага да подкачвам многократно горивото на стартер?....за да сте наясно какво става точно, то трябва да вържете манометър преди входа на бенз. рейка ( м/у бенз. помпа и рейката) и така да я оставите до сутринта, след това се опитайте да запалите мотора, при завъртане на стартер, налягането трябва да е 3 атм. при работно вързване или около 6 атм. при пряко вързване на манометъра като стойноста трябва да се качи почти веднага...ако се качва бавно,значи че имате проблем с въпросния клапан.....ако налягането е недостатъчно, отново проверете клапана, или самата помпа или цедката ,която седи на входа на помпата....но ако всичко е ок....то тогава си вижте инжекторите, най вероятно са запушени..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Йоан Публикувано 5 септември 2019 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2019 ....за да сте наясно какво става точно, то трябва да вържете манометър преди входа на бенз. рейка ( м/у бенз. помпа и рейката) и така да я оставите до сутринта, след това се опитайте да запалите мотора, при завъртане на стартер, налягането трябва да е 3 атм. при работно вързване или около 6 атм. при пряко вързване на манометъра като стойноста трябва да се качи почти веднага...ако се качва бавно,значи че имате проблем с въпросния клапан.....ако налягането е недостатъчно, отново проверете клапана, или самата помпа или цедката ,която седи на входа на помпата....но ако всичко е ок....то тогава си вижте инжекторите, най вероятно са запушени..... Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.