Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Според вас нормално ли е за около десетина хил.( няма и толкова) да се разтропа демпферния маховик.Имам предвид , че след смяна на пълен комплект съединител съм минал не повече от 10 хил.Става дума за Аутлендър 2,2 дид 156 коня.Първи се появи едно ясно отчетливо изтропване при бавно движение на трета и натискане на съединителя, тоест когато се отделя съединителя, сега вече и като загася колата със пуснат съединител , ясно се чува изтракването на маховика(какво друго може да е) По принци винги гася с натиснат съединител , затова може и от по ран о да се е появило тракането., но в началото след смяната го нямаше. Съединителя е Лук.

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сложил си нов маховик и смяташ,че се е разтропал ли?

На какви км сменя съединител и какъв сложи,че моя след чипа май иска да ходи.

За сега няма признаци на маховик и си мисля,че мога да мина само с огледален,феродов и лагер-помпа,но след сваляне на кутията ще стане ясно.

Колко пари е комплекта?

На ситроен С5 и 406 имах съмнения за тръгнал маховик защото на свободна на място заклащаше леко колата на моменти,но други признаци не съм забелязвал.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 184 хил. го смених , пълен комплект, маховика имаше голям луфт, феродовия приплъзваше и беше за смяна.Сега е на 193 хил. и започна да се чува притропване при гасене на двиг. без съединител.Доскоро го нямаше изобщо. Притискател и феродов ми даде предишния собственик , а за другите части ще видя утре цените (сервиза ги достави).Знам само , че платих 1400 лв на сервиза -труд и части.

А за маховика на Ц 5 2,2 133 коня само добри думи мога да кажа-смених съединител на около 230 х. км. маховика оставих стария, изминах още 105 х.км. и продадох колата и съединителя си беше наред, вкл. маховика.Естествено имаше притропване , но си беше едно и също последните 50 хил.км.

А относно чипосването , когато изолирахме софтуерно ЕГР, човека ми каза, че колата е чипосана( доста нескопосно) около 40 коня отгоре, че турбото е пренадуто и е опасно за колата така, и го накарах да си върне оригиналната мощност, и така я карам.ЗА съжаление тези коли не е добре да се чипват, най-вече заради скорости и съединител, които са им слабо място, наистина слабо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За няма и 10 000км да се разтропа нов демпфер м8 е доста чудно.

Прекалено е рано според мен.На мен също ми предстои смяна на съединител и майстора каза само оригинален комплект заради изброените от теб причини и поради трудоемката смяна-кутията била много тежка и трудно се сваляла.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като Joker-вижте дали работи фрайлайфовата шайба на генератора и клапата за меко гасене на мотора,но най напред диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дроселавата клапа е нова :rolleyes: , а тракането не е от генератора(за съжаление).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето цени на частите(от сервиза, не съм ги купувал аз, правете си сметка за надценките):Маховик Люк-850 лв, лагер помпа 200 лв,семеринг кол.вал-30 лв,семеринги лява и дясна полуоска -по 15 лв, масло скорости -2л по 30 лв, масло раздатка 1 л 20 лв, труд 250 лв.Притискатела и феродовия ги имах от предишния собственик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...