plamen _ni Публикувано 18 юни 2019 Сподели Публикувано 18 юни 2019 (редакция) Здравейте, взех си Outlender 2003 г 2.0 136 коня,ръчни скорости,бензин. Тук-там прочетох за колата, че е сполучлив модел. Въпросите са ми свързани първоначално с обслужването на колата.1.Ролки и ремъци какви да взема и горе-долу какви пари са?2. Масло за диференциала какво да взема, колко събира?3. Какво масло да сипя в мотора, въпреки, че е стара кола, мисля 5W 40?4. Какво трябва да бъде маслото за скоростите и колко събира скоростната кутия? Колата ще се газифицира в скоро време, има ли значение какъв ГИ ще сложа? Доколкото прочетох не е капризна на газ. За това се сещам на прима виста относно обслужването. Ще съм благодарен на отговори и съвети по темата! Редактирано 18 юни 2019 от plamen _ni Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 18 юни 2019 Сподели Публикувано 18 юни 2019 (редакция) 1. Ремъци Контитех с ролки ина. Вътре повечето са с лагери Койо. Заедно с пистовия ремък, маслен обтегач и водна помпа към 350 лв. Другия вариант е оригинални, ма цената там е друга. Само ангренажа е 100 лв.2. Маслото на задния диф и раздатката е по 0.55 л. Трябва да е GL5 и SAE90. Всяко масло 80w90 става стига да е GL5.3. Моторно масло каквото искаш 5w30, 0w40, 5w40. 4. Скоростната кутия събира 2.2 л. 75w90 GL4 или комбинирано GL4/5, но не и GL5. За газовата на каквото се спреш, само да я настроят правилно. Редактирано 18 юни 2019 от Cayenne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen _ni Публикувано 19 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2019 (редакция) Забравих да питам колко литра масло събира двигателя? Значи за дифа 1 л масло ще стигне, така да разбирам нали На колко хиляди е препоръчително да се сменя маслото на скоростите и диференциала? Редактирано 19 юни 2019 от plamen _ni Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen _ni Публикувано 19 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2019 Колата е внос от Швейцария. Отдолу видях, че е намазана с нещо черно подкалниците, задния мост, гърнето. На места покритието е обелено и не се вижда ръжда. Дали е възможно това покритие да е сложено в Швейцария против ръжда, а не да е сложено тук от търговците, за да прикрият ръждата. Аз ръжда не виждам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 19 юни 2019 Сподели Публикувано 19 юни 2019 (редакция) Доста коли от Швейцария са намазани отдолу. Сега дали там или тука нашите джамбази го правят не знам. По принцип не е лошо стига да не са скрили ръждата отдолу без да са я третирали. Какви изгнили магарета съм виждал трагедия.Маслото в предния диференциал е заедно с това на скоростната кутия - 2.2 л. Освен него обаче имаш заден диф и раздатка. За тях ти трябва по 0.55 л масло. Общо 1.1 л. Горе съм писал какви са. Тези масла май се сменят на 10500 км. Двигателя събира 4.3 л. Редактирано 19 юни 2019 от Cayenne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen _ni Публикувано 19 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2019 (редакция) За скоростите взех 3 л кастрол Suntrans GL4 75W-90 За задния диференциал масло репсол 1 л GL5 80W-90 (значи няма да ми стигне) Точните масла ли съм взел като параметри Редактирано 19 юни 2019 от plamen _ni Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 19 юни 2019 Сподели Публикувано 19 юни 2019 Да Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen _ni Публикувано 19 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2019 10 хил км не е ли малко за скорости и диф? Смяна поне на 30-40к км?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 19 юни 2019 Сподели Публикувано 19 юни 2019 Изпуснал съм еднс 0 накрая 105000км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen _ni Публикувано 21 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2019 (редакция) Днес смених маслата. Колата не е изгнила и е в много добро състояние. Поддържана е много добре. Как да разбера дали има блокаж. Има 2 отделни диференциала - преден и заден. Редактирано 21 юни 2019 от plamen _ni Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 юни 2019 Сподели Публикувано 21 юни 2019 Аутлендър с блокаж?Хм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen _ni Публикувано 21 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2019 Четох някъде, че някои имат, някои нямат (1 генерация). Един приятел кара следващата генерация и той има на 100%, мисля, че с копче се включваше блокажа при него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 22 юни 2019 Сподели Публикувано 22 юни 2019 Няма блокаж. Май има някакви американци с ЛСД диф, но не съм сигурен. Аутлендър 2 май също няма, това копче вероятно е за включване на двойното предаване. Задвижването при първа генерация е 50:50 преден, заден мост без демултиплилатор и каквито и да е блокажи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen _ni Публикувано 23 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2019 Аха, това че 50:50 е добре. Някъде четох за блокаж, явно нещо не съм разбрал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 23 юни 2019 Сподели Публикувано 23 юни 2019 Аутландер XL има нещо подобно LOOK. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen _ni Публикувано 24 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2019 (редакция) Предишната ми кола беше Хонда ЦРВ и се правеше реглаж на клапани за всеки 20К км на газ. Клапаните там са механични. Четох, че Аутлендър 2.0 носи много на газ. Въпросът ми е прави ли се реглаж на клапани? Какви са - механични или хидравлични? Колата ще се кара на газ Редактирано 24 юни 2019 от plamen _ni Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 24 юни 2019 Сподели Публикувано 24 юни 2019 2.0 4g63 е с хидравлични повдигачи и няма какво да им се регулира. При 2.4 нещата са други и там си иска система за мазане и респективно регулиране на клапани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen _ni Публикувано 24 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2019 мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.