Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

На колко оборота изключва бензиновата помпа


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, въпроса ми идва от следната констатация:сложих нова гарнитура на дросела, но преди това го разглобих, махнах TPSа, почистих го с спрей, и по обратния ред, нооо..., естествено започнаха проблемите, първи проблем - забравих да бележа положението на TPSа, и естествено оборотомера полудя, но с малко жокери от Милен, и ровене по форумите, центровах TPSа, (0.5в,на затворена клапа, и 4.4в,на отворена), след това направих пробег около 10км,за да видя как се държи мотора, и установих че прекъсвача не сработва!!! Преди да я човъркам сработваше на 7200об.,и повече от 85-90км., на втора не искаше да направи, а сега подмина 100,с лекота, но помпата не изключи, спрях и започнах да форсирам, сега подминава 8000об.,и ме лови страх да натисна още педала! Та от тук идва въпроса ми къде аджаба (на колко оборота) изключва бензиновата помпа? Благодаря предварително на всички които ще се включат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие, явно не съм направил всичко както трябва, защото на студен двигател (първата чертичка, не беше изстинала напълно), пали без проблем заковава на около 700-750об.,и държи тези обороти, но като подам газ за да тръгна глъхне, сякаш няма гориво и гасне, след повторно стартиране на двигателя, оборотите са същите, но вече при маневра за потегляне(назад, и напред), се опитва да угасне, при подаване на газ се получава глъхнене, дупка, не знам как е правилно да се каже, но все едно за секунда няма гориво,и се оправя, докато не позагря! В момента в който загря всичко изчезна и реагира моментално, и при студен и при топъл двигател подминавам 7500об.,без да изключи помпата! Какво може да съм объркал? Само да кажа, че моторчето за празен ход не съм го свалял, опитах, но са му разбити болтчетата, и не могат да се развият! Най-лесно е да ида до Пловдив, но работя и в събота и не мога да хвана Милен в работно време, и това е сериозен проблем! Та, какво може още да се е объркало?

Редактирано от Mitko 1464
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали са реални показанията на оборотомера?имах една такава каризма оборотите й забиваха на 4000rpm и след това обръщаше стрелката до долу,но със сигурност не е минавала прекъсвача,който е на 6500rpm.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам представа,а защо сега продължава да ускорява на 2 скорост?Преди да прецакам нещата повече от 90км.,не е развивала на 2ск.,а сега подмна 100км,при положение че я напъвам на един и същ участък,и очаквах да "удари"прекъсвача,ама уви!Просто не знам какво се случи!

Редактирано от Mitko 1464
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко вече е О. К., благодарение на светкавичната намеса на Милен! Днес го видях в действие, и честно, шапка му свалям! За този човек, няма невъзможни неща! ЕВАЛА!!! Всеки изминат километър до Пловдив си заслужава. Проблема се оказа комплексен,изгоряло МПХ, работещо само в в едната посока+неправилно сложена гарнитура+смучене на въздух+непозициониран TPS,и за капак проблем с компа(не управлява МПХ), но след два часа и половина борба всичко стана заводско! Още веднъж-БРАВО, И БЛАГОДАРЯ ЗА НАМЕСАТА!!!

Редактирано от Mitko 1464
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...