P.Penchev Публикувано 7 Май 2019 Сподели Публикувано 7 Май 2019 Здравейте колеги,някой сменял ли е филтъра в резервоара на Паджеро 4 дизел?Може ли да се почисти или се сменя?Идея за читав магазин за японски части??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby G. Публикувано 7 Май 2019 Сподели Публикувано 7 Май 2019 Здравейте колеги,някой сменял ли е филтъра в резервоара на Паджеро 4 дизел?Може ли да се почисти или се сменя?Идея за читав магазин за японски части??? Не знам кое точно е твоето филтърче, но струва левчета. И на мен ми е интересно как се сменя, но за Pajero 3, резервоарът на което е общо взето същия. Partsouq По въпроса за магазините, понеже виждам, че си от София, а и да не правя реклама, просто мини по ул. "Симеон", като се отбиеш последователно на № 162, № 176 (по арабската реч ще се ориентираш) и № 240. И трите магазина ще ти доставят оригинални японски части, но трябва да уточниш точния номер на частта и че искаш да е оригинална, за да не получиш някой заместител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 7 Май 2019 Сподели Публикувано 7 Май 2019 Без сваляне на резервуара май няма достъп до филтъра. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P.Penchev Публикувано 7 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2019 Без сваляне на резервуара май няма достъп до филтъра. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkРуснаците пишат че не се сваля резервоара!Ето един линк-https://www.drive2.ru/l/489344522963124880/Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby G. Публикувано 7 Май 2019 Сподели Публикувано 7 Май 2019 www.drive2.ru е наистина много полезен сайт. Само изписването на номера на частта в търсачката ти дава няколко приключения, които руснаците са имали с нея. Отворът към филтъра на резервоара явно е под дясната задна седалка. https://www.drive2.ru/l/7711627/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 7 Май 2019 Сподели Публикувано 7 Май 2019 (редакция) лично на моето съм отварял този капак, от там не се стига до резервуара. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkНещо май ме гони склерозата, действително трябва да има втори капак. Редактирано 7 Май 2019 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P.Penchev Публикувано 9 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2019 Остава да чакаме Пламен/ DJ Tymbi / да ни осветли по въпроса! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 Май 2019 Сподели Публикувано 9 Май 2019 Остава да чакаме Пламен/ DJ Tymbi / да ни осветли по въпроса!....за кое ...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P.Penchev Публикувано 10 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2019 ....за кое ...? Здравей Пламене ,Паджеро 4-3,2 Д /2007г/ филтъра в резервоара-един или два са?Сменят се задължително или могат да се промият?Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 Май 2019 Сподели Публикувано 10 Май 2019 (редакция) Здравей Пламене ,Паджеро 4-3,2 Д /2007г/ филтъра в резервоара-един или два са?Сменят се задължително или могат да се промият?Благодаря предварително!.....там няма филтър, а има цедка, най обикновенна ,мрежеста цедка под формата на цилиндър и има за цел да пази нафтата и гор. система от по едри боклуци....ако е нисък вакуума м/у резервоара и помпата, значи вероятно е запушена/затлачена.....в такъв случай се сваля и чисти/издухва а не се сменя освен в случаите ,в които тя е повредена/скъсана....иначе горивния филтър седи отпред ,в моторния отсег и е съвсем различно нещо....И за да се стигне до нея, не се сваля резервоара ,а си има капаци за тази работа, които седят под задната седалка по към багажника, капаците са два ,,единия е за да стигнеш до капака на резервоара ,а другия като се отстрани се стига до сондата с цедката.... Редактирано 10 Май 2019 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P.Penchev Публикувано 10 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2019 .....там няма филтър, а има цедка, най обикновенна ,мрежеста цедка под формата на цилиндър и има за цел да пази нафтата и гор. система от по едри боклуци....ако е нисък вакуума м/у резервоара и помпата, значи вероятно е запушена/затлачена.....в такъв случай се сваля и чисти/издухва а не се сменя освен в случаите ,в които тя е повредена/скъсана....иначе горивния филтър седи отпред ,в моторния отсег и е съвсем различно нещо....И за да се стигне до нея, не се сваля резервоара ,а си има капаци за тази работа, които седят под задната седалка по към багажника, капаците са два ,,единия е за да стигнеш до капака на резервоара ,а другия като се отстрани се стига до сондата с цедката....Благодаря!И аз мислех че е цедка.....но се подведох по снимките от руските форуми-https://www.drive2.ru/l/489344522963124880/ и реших дс питам!Поздрав и благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.