Премини към съдържание

Няколко съвета за ASX


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Нов съм във форума и понеже имам интерес към един ASX 1,8 дизел- 2010 г, моля ако може като хора с опит и практика при използване на този модел да споделят своите наблюдения и ако може да отговорят на въпросите ми.

Гледах и пробвах един ASX и ми хареса за покупка, но се колебая поради следното:

 

1. Нормолно ли е да има излизане на газове/лек пушек, няма определен цвят, може би леко сиво/ от масломерната пръчка при загрял двигател?

2. Кога започва да работи системата за спиране на двигателя?, защото колата загря добре но не се задейтва при спиране/т.е. не загасна двигателя/.

3. Нормално ли е при включен климатик перката на вентиолатора се включва и изключва през няколко минути и е много шумна/т.е. чува се в купето и отвън как работи/

4. Каква е горивната система елементите(бош, сименс или друга)?

5. Има ли фабрична аларма и признават ли я застрахователите при сключване на каско?

6. Нещо по-специално трябва ли да се гледа, защото аз карам дизел но на ВАГ групата и общо взето знам какво е. Тази се държи доста добе, пъргава е, няма шумове вибрации и други странични явления.

Разчитам на коректни отговори.

Благодаря предварително на отзовалите се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Похвално е че питаш тези въпроси преди покупката а не след свършен факт.

Моят съвет е да отделиш малко време и пари и да провеш автомобила в доверен на теб сервиз. Ако нямаш такъв тук във форума могат да ти препоръчат.

Относно твоите въпроси:

1. Щом пуши през щеката, не е на добре. Много вероятно да предстои сериозен ремонт на двигателя.

2. Старт/стоп система - тряв да гаси мотора при всяко спиране за повече от 2-3 секунди. Понякога става доста досадно дори.

3. Не е нормално да е много шумна. За работа през няколко минути много зависи. Каква температура е била на вън/вътре и каква зададена.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За старт-стоп системата има доста условия, които трябва да са изпълнени, за да се включи. Не се включва, ако е слаб акумулатора, климатика е включен към прозорците и т.н. Иначе е супер досадна, ме ти и трябва да се включва. Моя най-голям проблем е с ДПФ-а, така че си помисли преди покупката на дизелак с такава "екстра". Иначе съм много доволен - добра возия, добър разход за 4*4, добро ускорение.

Моята няма аларма, но и никога досега на всичките ми коли не е имало и никой застраховател не ми е искал (поне в близките години).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...