Вергил Публикувано 1 юли 2019 Сподели Публикувано 1 юли 2019 (редакция) Здравейте, колеги,имам неприятен проблем с трептене на волана при скорост 120-130км.ч., както и при спиране.Вече сменявам за втори път дискове и накладки първо на Ferodo, а след това на ATE и минавам по 3000-1000км. и проблема отново се появява.Балансирах гумите два пъти вече, гумаджийте твърдят, че са наред. Nokian четвърти сезон с оригинални алуминиеви джанти на марката са.Някой ако може да помогне със съвет ще бъда благодарен. Автомобила е: Outlander II; 2,4l. - 2010г. Поздрави,Вергил Редактирано 1 юли 2019 от Вергил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Вергил Публикувано 15 август 2019 Сподели Публикувано 15 август 2019 Здравей, колега, би ли ме насочил към надежден стругар (в София), който да направи това замерване с индикатор и съответно, ако се налага за престъргване на дисковете?В момента съм изминал около 2000 км. с АТЕ и има леки вибрации особено като позагреят. Благодаря предварително. Вергил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Вергил Публикувано 15 август 2019 Сподели Публикувано 15 август 2019 Здравей, Светльо Ангелов, би ли ме насочил към надежден стругар (в София), който да направи това замерване с индикатор и съответно, ако се налага за престъргване на дисковете?В момента съм изминал около 2000 км. с АТЕ и има леки вибрации особено като позагреят. Благодаря предварително. Вергил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 август 2019 Сподели Публикувано 15 август 2019 Здравей, Светльо Ангелов, би ли ме насочил към надежден стругар (в София), който да направи това замерване с индикатор и съответно, ако се налага за престъргване на дисковете?В момента съм изминал около 2000 км. с АТЕ и има леки вибрации особено като позагреят. Благодаря предварително. Вергил....дискове се престъргват само свалени и на читав стругар.....това замерване с индикатор и микрометър, който се ползва когато диска се фиксира за главата на струга, колкото по малко е отклонението , толкова по точно ще е струговането......диска се стругова не само по контактната/работната площ на диска, а и в центъра, там където ляга на главината....Ако сте сложили оригинални АТЕ-та и сте изпълнили стъпка по стъпка операцията по смяната им, няма как да се изкривят толкова бързо.....при монтажа на нови дискове, винаги се проверява/ремонтират и спир. апарати ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlexHD Публикувано 16 август 2019 Сподели Публикувано 16 август 2019 Някой има ли наблюдения към някои от тези марки дискове и накладки ЦЪК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan Публикувано 20 декември 2019 Сподели Публикувано 20 декември 2019 И аз ползва TRW С накладки AKEBONO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 22 декември 2019 Сподели Публикувано 22 декември 2019 :icon_n_king: И аз ползва TRW С накладки AKEBONO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.