Премини към съдържание

Заден мост Аутлендър 1


Препоръчано мнение

Здравейте ,

 

Искам да Ви запитам , някой дали е чувал на Аутлендър 1 да чест проблема с задния мост.

Комшията има същия / и му се "цепнал задният мост " / вкаран е от Австрия . Майсторът му казал че на тези Аутлендъри 1 са им били слаба част задните мостове / или магарето отзад / не ми е много ясно , но си мисля че нещо сее скапало заради ръждата от Австрия.

 

Може ли някой да даде яснота по въпроса , че ми говори за цени от порядъка на 700лв за заден мост/ магаре / без труд.

 

Благодаря Ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

Искам да Ви запитам , някой дали е чувал на Аутлендър 1 да чест проблема с задния мост.

Комшията има същия / и му се "цепнал задният мост " / вкаран е от Австрия . Майсторът му казал че на тези Аутлендъри 1 са им били слаба част задните мостове / или магарето отзад / не ми е много ясно , но си мисля че нещо сее скапало заради ръждата от Австрия.

 

Може ли някой да даде яснота по въпроса , че ми говори за цени от порядъка на 700лв за заден мост/ магаре / без труд.

 

Благодаря Ви предварително!

....чак пък доста често -не, но се е случвало и при нас сравнително често такива проблеми.....

Мост последно вземах за 400 лв. само моста ,но проблем после е,че трябва да сваляш и щангите, а болтовете като са клеасали, и се налага рязане,смяна на втулки и тампони и т.н......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....чак пък доста често -не, но се е случвало и при нас сравнително често такива проблеми.....

Мост последно вземах за 400 лв. само моста ,но проблем после е,че трябва да сваляш и щангите, а болтовете като са клеасали, и се налага рязане,смяна на втулки и тампони и т.н......

 

Дали това се дължи на доста ръждясъл мост или си е сравнително често срещано явление.

АКо се дължи на ръжда и се покрие изцяло отдолу с шагрен дали ще забави този проблем или е неизбежно :(:(:(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали това се дължи на доста ръждясъл мост или си е сравнително често срещано явление.

АКо се дължи на ръжда и се покрие изцяло отдолу с шагрен дали ще забави този проблем или е неизбежно :(:(:(

....едва ли е често срещано....по скоро автообила е вкаран от Австрия,поради което климата му е разказал играта.....просто ако само моста е изгнил, го сменете с друг,но преди това го изчистете и обработете против ръжда, има доста материали за такива неща и ще трябва да седнете и да прочете кое за какво е,но не ползвайте химиите 3 в едно или там 2 в 1....те не стават за дълго време.....аз така си направих едната кола ,но шасито ,а не мостовете, те нямат проблем.....първо разглобих всичко, вкл. и резервоара...след което измих с пароструйката щателно пода, махнах и степенките ( джип е ) и ги разглобих изцяло докато не остана смо основата ,която е метална...след това с бормашина и телена четка ,вкл. и флекса с телена четка махнах ръждата там където имаше.....след което,въпреки че беше лятото и темп. бяха 30 и малко градуса, подсуших с пистолета за горещ въздух всяко кътче.....след това с обезмаслител махнах прахта от ръждата и накрая с преобразувател на ръжда на Вюрт ( литъра е около 70 лв.) яко намазах къде с четка, къде с пистолет и въздух под налягане целия под.....ичаках 2 часа докато химията подейства и изсъхне и след това яко ,на няколко слоя алуминиев грунд ,след това и с сукокбитен грунд на Новол покрих целия под,вкл . и под броните и острани ......след това ,тъй като имаше тапи на праговете, свалих ги и вкарах в тях вакса специална за прагове ,която запечатва от вътре прага и върнах тапите .....когато изсъхна всичко, накрая с черен автоемайл лак ( български ) нанесох в/у сукобита два слоя....идеята е,да запечата сукобитениия слой, тъй като той е хидроскопичен и в него се задържа вода (така мисля аз )и съответно когато повръхноста е гланцова ,то на нея не се задържа вода и си е винаги сухо......опита ми с този трик показва че съм на прав път ,но не знам в бъдеще ккаво да очаквам, тъй като това е мое лично мнение и не ангажирам никого с него....мисля обаче че се получи добре....след което идва времето на сглобяването на всичко , което е отдолу ,там ,където имаше счупени пластмасови рапитки се смениха с нови, скъсаните болтове се извадиха и сложиха нови.....въобще играта е голямя и скъпичка....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поговорих с един има Outlander I 2,4 сменял е преден мост, колата е от Австрия. Общо взето взеха да налазват из Русчука тези модели. То пътища няма и се спасяват хората както могат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....едва ли е често срещано....по скоро автообила е вкаран от Австрия,поради което климата му е разказал играта.....просто ако само моста е изгнил, го сменете с друг,но преди това го изчистете и обработете против ръжда, има доста материали за такива неща и ще трябва да седнете и да прочете кое за какво е,но не ползвайте химиите 3 в едно или там 2 в 1....те не стават за дълго време.....аз така си направих едната кола ,но шасито ,а не мостовете, те нямат проблем.....първо разглобих всичко, вкл. и резервоара...след което измих с пароструйката щателно пода, махнах и степенките ( джип е ) и ги разглобих изцяло докато не остана смо основата ,която е метална...след това с бормашина и телена четка ,вкл. и флекса с телена четка махнах ръждата там където имаше.....след което,въпреки че беше лятото и темп. бяха 30 и малко градуса, подсуших с пистолета за горещ въздух всяко кътче.....след това с обезмаслител махнах прахта от ръждата и накрая с преобразувател на ръжда на Вюрт ( литъра е около 70 лв.) яко намазах къде с четка, къде с пистолет и въздух под налягане целия под.....ичаках 2 часа докато химията подейства и изсъхне и след това яко ,на няколко слоя алуминиев грунд ,след това и с сукокбитен грунд на Новол покрих целия под,вкл . и под броните и острани ......след това ,тъй като имаше тапи на праговете, свалих ги и вкарах в тях вакса специална за прагове ,която запечатва от вътре прага и върнах тапите .....когато изсъхна всичко, накрая с черен автоемайл лак ( български ) нанесох в/у сукобита два слоя....идеята е,да запечата сукобитениия слой, тъй като той е хидроскопичен и в него се задържа вода (така мисля аз )и съответно когато повръхноста е гланцова ,то на нея не се задържа вода и си е винаги сухо......опита ми с този трик показва че съм на прав път ,но не знам в бъдеще ккаво да очаквам, тъй като това е мое лично мнение и не ангажирам никого с него....мисля обаче че се получи добре....след което идва времето на сглобяването на всичко , което е отдолу ,там ,където имаше счупени пластмасови рапитки се смениха с нови, скъсаните болтове се извадиха и сложиха нови.....въобще играта е голямя и скъпичка....

 

DJ говорих с приятел автобояджия и вдигнахме колата, понеже е вкарана от Гърция и няма толкова ръжда, но ми предложи ако искам където има ръжда да я изчисти да мине с ръждопреобразувател и да я запечата отдолу с шагрен. Ти какво би ме посъветвал ? искам максимално да запазя колата от ръжда , а като я запечатам да не стане обратен ефект нещо да се ускори процеса под шагрена и да стане по лошо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

DJ говорих с приятел автобояджия и вдигнахме колата, понеже е вкарана от Гърция и няма толкова ръжда, но ми предложи ако искам където има ръжда да я изчисти да мине с ръждопреобразувател и да я запечата отдолу с шагрен. Ти какво би ме посъветвал ? искам максимално да запазя колата от ръжда , а като я запечатам да не стане обратен ефект нещо да се ускори процеса под шагрена и да стане по лошо.

Извиняваю се че се намесвам.

Някой е казал, "с хапчета 7 дена, без хапчета една седмица".

Колите не са това което бяха преди 30 г.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Здравейте колеги . Търся да закупя читав заден мост за Мицубиши Аутлендър 4х4 (I генерация) , 2005та година , 2.0 бензин (136к.с.) Телефон за връзка 0897968847 Мирослав

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...