Svetliovelichkov Публикувано 23 февруари 2019 Сподели Публикувано 23 февруари 2019 Здравейте искам да попитам защо може да се получава така, че след като тпс ми е настроен на 488 mV на затворено положение,айдъл позишън е офф.Колата е мицубиши аутлендър1 2.0 136к.с 2005г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliovelichkov Публикувано 23 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2019 (редакция) http://media.snimka.bg/s1/6341/038925350-big.jpg?r=0 Редактирано 23 февруари 2019 от Svetliovelichkov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 23 февруари 2019 Сподели Публикувано 23 февруари 2019 Колко mV е показва при напълно отворен? Имаш ли някакв проблем с двигателя? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 февруари 2019 Сподели Публикувано 23 февруари 2019 Off трябва да е при отпуснат педал, така ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliovelichkov Публикувано 23 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2019 Педала на газта е отпуснат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2019 Сподели Публикувано 23 февруари 2019 (редакция) Idle ON параметъра е за да укаже на ЕКУ-то ,че автомобила е в покой и на празен ход работи.....това се прави, за да подържа оборотите на празен ход във всеки един момент....когато мотора работи на празен ход, този параметър трябва да е ОН,а ТПС-а да е м/у 440 и 680 мВолта.....в момента, в който натиснете газта и ТПС-а отиде над 700 мволта, тогава този параметър се променя с ОФФ.....когато автомобила работи на празен ход и параметъра е ОФФ , тогава мотора не държи празен ход, оборотите се менят и т.н.....т.е. имате проблем с празния ход....и съответно моторчето на празния ход не работи адекватно....На по старите коли , айдъла е с отделно ключе, вградено в ТПС-а, на по новите айдъла е софтуерен и е функция от напрежението на ТПС-а на празен ход,т.е. когато показва 440 м/у и 680 мволта...Проверете си стойноста на ТПС-а на празен ход колко мВолта е, и при необходимост го регулирайте до показанията по подразбиране....другия проблем може да е от проблем с ТПС-а,който е от другата страна на жилото за газта .....Възможно е да имате и проблем в окабеляването м/у ЕКУ-то и ТПС-а, както и дефектно ЕКУ..... Редактирано 23 февруари 2019 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.