Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Неприятен звук от Грандис


kolegata

Препоръчано мнение

Здравейте.

От прочетеното из форума срещнах няколко сходни проблема при други модели на мицубиши.

За Грандис няма,можели и в моя случай да се касае за същото.

Колата цяла зима при студен старт около 1 минута след запалването започва грозен металически тракащ звук.

Звукът изчезва сам от 5та до 10та минута докато двигателя си работи на място.

Когато натисна съединителя по време на това тракане шумът изчезва и така като си поиграя със съединителя изчезва при всяко натискане,появява се при пускане на педала.

Може би и при мен става дума за лагер на първичен вал.Преди 2 години при първоначалното и обслужване след като беше внесена от чужбина в сервиза и смениха пълен комплект съединител тоес изминати 25хил.км.до този шум.

Знам че може само да предполагаме и че всичко ще се изясни след разглобяване,но какво да очаквам като разход и време за отремонтирване.

Не съм отишъл до сега на сервиз, защото колата ми трябваше много и се притеснявам за времето което ще ми бъде задържана в сервиза.А и може ли да се очакват усложнения?

Шумът го няма в последващи стартове 4-5 пъти за деня.На извън градско с висока скорост, няма странни шумове.

Ако имате предположения по въпросителните ми, благодаря за отзивите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

От прочетеното из форума срещнах няколко сходни проблема при други модели на мицубиши.

За Грандис няма,можели и в моя случай да се касае за същото.

Колата цяла зима при студен старт около 1 минута след запалването започва грозен металически тракащ звук.

Звукът изчезва сам от 5та до 10та минута докато двигателя си работи на място.

Когато натисна съединителя по време на това тракане шумът изчезва и така като си поиграя със съединителя изчезва при всяко натискане,появява се при пускане на педала.

Може би и при мен става дума за лагер на първичен вал.Преди 2 години при първоначалното и обслужване след като беше внесена от чужбина в сервиза и смениха пълен комплект съединител тоес изминати 25хил.км.до този шум.

Знам че може само да предполагаме и че всичко ще се изясни след разглобяване,но какво да очаквам като разход и време за отремонтирване.

Не съм отишъл до сега на сервиз, защото колата ми трябваше много и се притеснявам за времето което ще ми бъде задържана в сервиза.А и може ли да се очакват усложнения?

Шумът го няма в последващи стартове 4-5 пъти за деня.На извън градско с висока скорост, няма странни шумове.

Ако имате предположения по въпросителните ми, благодаря за отзивите.

...както го обяснявате, най вероятно имате проблем с лагерите на първичния вал в ск. кутия....това, че е сменян съединител, не означава че е ремонтирана кутията, защото съединителя е извън нея и тя не се отваря....

Може би имате и още един проблем, защото казвате че при студен мотор го има, а при загрял го няма, това може да е както лагерите ,за които споменахме, може и да е от реглаж на клапаните,да имат по големи луфтове от нормалното .....обикновенно обаче, луфтовете намаляват с увеличаване на пробега, а не се увеличават, така че може да е само лагерите проблема ви....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...