Привет! Иска ми се да споделят мнение собствениците на автомобилите с моторите на VAG,дори и да не са се сблъсквали с проблеми свързани с маслените помпи,но имат мнение. На много места пише за големи проблеми с моторите на VAG, ако помпата не се профилактира (ревизира) и вие го знаете колеги.Въпросът е тези проблеми засягат ли нашите мотори на Мицубиш.Не всички двигатели от VAG групата в различните марки и модели имат този проблем.Допускам, че нашите помпи не са проблемни,защото никъде във форума не прочетох за колега който да се е оплакал ,или нищо не виждам. Като пример, във VW форум има много оплаквания,до като в Шкода няма. Нашите дизели са с обозначение на мотора BSY(8 клапана) и BWC (16 клапана),това си го знаете. Знае ли се дали има между тези модификации разлики в помпите и ако да, в кой е проблема ? Има ли, няма ли и до колко. Разбрах че за да се разбера в моя случай (BWC) какво се крие под картера, трябва да се свали. Разбрах също ,че тези помпи са с три възможни варианта,та си мисля ,че ако захапете темата можем да ги разнищим. До скоро колеги и мерси за вниманието и се извинявам за недомислици от моя страна.Надявам се, че Лансерите и Аутлендерите ще ударят едно рамо. P.S.притеснявам се ,че за разлика от други форуми тук се хапи трудно . Добре че D.J.tumbi е винаги тук като супермен,не останаха такива хора.