Премини към съдържание

kolegata

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

За kolegata

  • Рожден ден 01/19/1978

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Grandis 2.0TDI 140к.с. 2008год.

Посетили профила

240 посетили

kolegata's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. kolegata

    Пастиране

    Ясно,тоес нещо на случаен принцип в Ало.бг или ОЛХ. В крайна сметка май крайният ефект еднакъв при всички за такава услуга.
  2. Здравейте. Знаете ли къде в София пастират и полират добре.Аз само чета за един човек от тойота форум,но не мога никъде в нета да му намеря кординати.В тойота нямам регистрация. Ако някой може да съдейства по въпроса.
  3. Еее да,у западна европа си е така.
  4. Може да ги направиш по отделно, две линии за всеки балон,или двата балона свързъни с трипътник и помпиш заедно. Аз си закупих най евтиния комплект и си ги сложих сам.Има и pro комплект (балони) за грандис,но с тях трябва да демонтираш пружините,първи вариант не. Гледай това има още 5-6 клипа с тези балони,аз от тук се зарибих и го направих.В България има вече човек който ги внася,представител на производителя.След като погледаш малко видео и ти харесат тези неща ще ти дам кординати на балоните . Аз не съм направил видео от монтажа.
  5. Преди 7 дни сложих пневмо балони и за сега съм доволен.Стана по стабилна, не плува като преди въпреки че всичко и е добре по окачването.Височината се регулира според натоварването.Ако системата се окаже и надежна за по дълъг период значи нямаме проблем.
  6. Взех на CRUZ напречни ,испански са на мен ми харесаха.Монтират се за тези уши под гумените лайсни. Имам и на THULE ,но първо не можах да монтирам лапите и второ лапите ги намирам за обемни,развалят външния вид на колата. Мисля че надлъжни не може да монтираш.
  7. Здравейте. От прочетеното из форума срещнах няколко сходни проблема при други модели на мицубиши. За Грандис няма,можели и в моя случай да се касае за същото. Колата цяла зима при студен старт около 1 минута след запалването започва грозен металически тракащ звук. Звукът изчезва сам от 5та до 10та минута докато двигателя си работи на място. Когато натисна съединителя по време на това тракане шумът изчезва и така като си поиграя със съединителя изчезва при всяко натискане,появява се при пускане на педала. Може би и при мен става дума за лагер на първичен вал.Преди 2 години при първоначалното и обслужване след като беше внесена от чужбина в сервиза и смениха пълен комплект съединител тоес изминати 25хил.км.до този шум. Знам че може само да предполагаме и че всичко ще се изясни след разглобяване,но какво да очаквам като разход и време за отремонтирване. Не съм отишъл до сега на сервиз, защото колата ми трябваше много и се притеснявам за времето което ще ми бъде задържана в сервиза.А и може ли да се очакват усложнения? Шумът го няма в последващи стартове 4-5 пъти за деня.На извън градско с висока скорост, няма странни шумове. Ако имате предположения по въпросителните ми, благодаря за отзивите.
  8. Здравейте, Счупи ми се непоправимо обтегача на шофьорската врата, мисля че така се казва. Това лостче в средата на вратата което я придъжа тя да няма инерционно движения при отваряне. Какви са решенията или по скоро къде да търся, в интернет пространството не го намирам този обтегач дори и втора употреба. В ebay го няма,но задавам търсене конкретно за Грандис,чудя се дали от други модели на Мицубиши става или други марки коли. Ако някой има опит с проблема или мнение, ще съм благодарен да ме ориентира.
  9. kolegata

    Grandis

    Колата е екстра и аз я имам вече от една година.
  10. Привет! Иска ми се да споделят мнение собствениците на автомобилите с моторите на VAG,дори и да не са се сблъсквали с проблеми свързани с маслените помпи,но имат мнение. На много места пише за големи проблеми с моторите на VAG, ако помпата не се профилактира (ревизира) и вие го знаете колеги.Въпросът е тези проблеми засягат ли нашите мотори на Мицубиш.Не всички двигатели от VAG групата в различните марки и модели имат този проблем.Допускам, че нашите помпи не са проблемни,защото никъде във форума не прочетох за колега който да се е оплакал ,или нищо не виждам. Като пример, във VW форум има много оплаквания,до като в Шкода няма. Нашите дизели са с обозначение на мотора BSY(8 клапана) и BWC (16 клапана),това си го знаете. Знае ли се дали има между тези модификации разлики в помпите и ако да, в кой е проблема ? Има ли, няма ли и до колко. Разбрах че за да се разбера в моя случай (BWC) какво се крие под картера, трябва да се свали. Разбрах също ,че тези помпи са с три възможни варианта,та си мисля ,че ако захапете темата можем да ги разнищим. До скоро колеги и мерси за вниманието и се извинявам за недомислици от моя страна.Надявам се, че Лансерите и Аутлендерите ще ударят едно рамо. P.S.притеснявам се ,че за разлика от други форуми тук се хапи трудно . Добре че D.J.tumbi е винаги тук като супермен,не останаха такива хора.
  11. Здравейте ! Наближава зима, а моя вентилатор на купето не се включва винаги и започна да го прави все по често (отказа). Имал ли е някой подобен проблем и как се е справил. Ако има нужда от сервиз,кой се занимава конкретно с това. Грандис 2.0тди 2008год. Благодаря предварително.
  12. kolegata

    Проблеми с дизел

    Знаете ли кой изолира ДПФ филтрите без проблемно,вече четох че сервиз в гр.Годеч могат. А ако се наложи един ден да връщаме по колите тези филтри заради стриктно следене на еко норми,може би е по добре да си го запазим. В смисъл мисля си, че ако се разпори и се измие с препарати не се ли възстановява над 70%.
  13. kolegata

    Проблеми с дизел

    Преди покупката на този мотор и кола получих положителни съвети от майстор на който му имам доверие,за какво става въпрос и става въпрос за доста добра комбинация купе-двигател. Двигателя е сполучлив при условие, че е след 2007год.ако не е разсипан от предишната му експлоатация(собственик).Според вас дали има така желания безпроблемен дизелов мотор след 2008год.Вече всичките са скъпи и проблемни за поддръжка,ако не е правилно поддържан и експлоатиран. Моя е PD, но със ДПФ вилтър,това си е трън за автомобил над 150 000км. Но как може двг да мърка,работи перфектно ,да бяга с 200км. и в следващия момент да забива муцуна. За гаранция не съм чувал,в какъв смисъл. Във VW форума никой не пише.
  14. kolegata

    Проблеми с дизел

    През 1ч.гледам с нетърпение за мнения по въпроса ми ,но всички са в отпуска или по скоро си мисля ,че проблема ми е доста завързан,тоес трудно си е да се изкаже мнение. Най лесно е да се препоръча диагностика знам,но до август ще съм в командировка зад граница и за сега ще съм на трупчета.Просто си мислех дали някой се е сблъсквал с такъв проблем ,че неведението до август ме тормози. И след четене напред назад ,ако ми е запушен ДПФ филтъра някой отстранявал ли е своя механично и софтуерно,при което след това автомобила да си остане в изправно състояние.
  15. kolegata

    Проблеми с дизел

    Да пробвах с нов акумулатор.
×
×
  • Създаване...