chasovnik Публикувано 13 октомври 2018 Сподели Публикувано 13 октомври 2018 Здравейте, от темата се вижда за какво ще бъде питането, става въпрос за Паджеро 3. Днес реших да изкача едно супер малко баирче, но с по-висок наклон и към края на изкачването се чу един странен, бучащ звук. Веднага спрях и при пуснат двигател звукът изчезна, помислих си, че нещо си въобразявам и си тръгнах по пътя. При едно изпреварване с около 110-115км/ч отново същото шумене. И така с 80 изминах оставащите 60на км до София като същевременно ми светна и оранжевата лампа на “зелените колелца”. Въпросът е ще има ли проблем да я потъркалям още 20 км до понеделник за да я закарам до сервиза?Поздрави!!!пс ДиДжеЙ аз ти звъннах ама нещо ми дойде в повече напрежението и не ти върнах смс с отговор, извинявай в понеделник съм при теб! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 13 октомври 2018 Сподели Публикувано 13 октомври 2018 Кофти ситуация, дано не е нещо сериозно. На 4х4 ли го направи или беше само на задно? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 14 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2018 Само на задно, както писах при движение с ниска скорост няма проблем, но над 110 започва да "шуми". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 14 октомври 2018 Сподели Публикувано 14 октомври 2018 Може да е нещо с вакумите и клапаните на предния мост, но пък казваш мига средния диф. Щом мига означава проблем с раздатката. Пиши после каква присъда е произнесъл Диджея. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 19 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2018 Може да е нещо с вакумите и клапаните на предния мост, но пък казваш мига средния диф. Щом мига означава проблем с раздатката. Пиши после каква присъда е произнесъл Диджея. Точно това беше проблемът, единият от клапаните (с жълтата маркировка) не работеше и оттам е подавана грешна команда за "зацепване" на супер селекта в режим 4Н без да използвам малкия лост. След смяна на двете клапанчета нещата се оправиха.Резервна част MR430381 от каталога на Мицубиши, взаимозаменяеми за модела от 2000 година до наши дни независимо от скоростната кутия, но задължително със системата Супер селект.Поздрави!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.