ViktorVelev Публикувано 1 октомври 2018 Сподели Публикувано 1 октомври 2018 (редакция) Здравейте,нов съм във форума и за пръв път имам Мицубиши.Закупих колата от човек който щеше да я хвърля на скрап защото имаше проблем в мотора.Колата няма фрапиращи ръжди (което ме спечели)двигателят е 1.8 122к.с.4х4 с климатик работещ което ме учуди След като я взех разглобих двигателя и се оказа че гарнитурата на главата и сегментите са за смяна.Занесох главата за проверка и ревизия помолих да я шлайфат 0.8 десети смених и основни и биелни лагери ангренажен ремък както и пистовите с ролките+водна помпа и филтри.Събрах колата и сега двигателя мърка.Карам я от около 500км и откривам и други проблеми които отстраних например тампони на носачите както и биалети предни и задни а-ри (+ надигане от мен) предни дискове с накладки.Смених ги и в момента като карам има едно стържене от кутията го чувам,мисля да сменя маслата и да сложа добавка но ме съмнява да се оправи.Ще се радвам ако някой има наблюдения да сподели.Големият проблем който имам е че на колата от време на време и задържа предно ляво колело и карането става невъзможно.След като освободя налягането от пробката на апарата задържането изчезва докато не реши пак!Винаги е по различно време.Смених спирачните маркучи и си остана!Притеснявам се да не е ABS модула или сп.помпа ако на някой му се е случвало нека сподели ще съм му много благодарен! Поздрави! Редактирано 1 октомври 2018 от ViktorVelev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex_098 Публикувано 1 октомври 2018 Сподели Публикувано 1 октомври 2018 Браво колега,аз пък си взех Сантамо, тоест спейс вагон. И аз като го купувах беше в доста занемарено състояние смених всички тампони по предницата плюс спирачките и заради некадърници и скоростната кутия. И още доста неща съм правил по нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ViktorVelev Публикувано 1 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2018 Браво колега,аз пък си взех Сантамо, тоест спейс вагон. И аз като го купувах беше в доста занемарено състояние смених всички тампони по предницата плюс спирачките и заради некадърници и скоростната кутия. И още доста неща съм правил по нея.Какъв беше проблема на кутията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex_098 Публикувано 1 октомври 2018 Сподели Публикувано 1 октомври 2018 Проблема беше,че не бяха стегнали пробката на кутията и се счупи на магистралата ,добре че 4та ми беше останала та се прибрах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ViktorVelev Публикувано 2 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2018 Проблема беше,че не бяха стегнали пробката на кутията и се счупи на магистралата ,добре че 4та ми беше останала та се прибрах. Лоша работа! Аман от пишман майстори.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ViktorVelev Публикувано 2 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2018 Проблема със спирачките е разрешен! Оказа се сп.помпа сега карам и си свиркам Иска ми се да и направя една диагностика за да разбера дали всичко работи нормално защото имам едно прекъсване в ниските обороти.Моля който има инфо за това къде се намира буксата за диагностика и какъв стандарт е да ми пише ще съм му много благодарен. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 октомври 2018 Сподели Публикувано 2 октомври 2018 Буксата ти е близко - над десния крак. Четенето пак - при Милен в Пловдив ;) Ама той и без четене ще ти каже защо прекъсва.Иначе се чете с Launch или MUT но нямам какво много да се види, двигателя е прост и надежден. Има ли газ автомобила, това прекъсване в ниските може да е от запушени бензинови инжектори. Ако няма газ - сложи и! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ViktorVelev Публикувано 3 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2018 (редакция) Буксата ти е близко - над десния крак. Четенето пак - при Милен в Пловдив ;) Ама той и без четене ще ти каже защо прекъсва.Иначе се чете с Launch или MUT но нямам какво много да се види, двигателя е прост и надежден. Има ли газ автомобила, това прекъсване в ниските може да е от запушени бензинови инжектори. Ако няма газ - сложи и!Като закупих колата нямаше гас.След ремонта и сложих газов инжекцион на фобос 1 който ми беше останал.Има едно играене в ниските обороти на гас и на бензин на моменти направо гасне!Някой имал ли е такъв проблем и ако да как го е решил? П.П. Ще може ли някакви координати на този човек (Милен)за който ми каза? Редактирано 3 октомври 2018 от ViktorVelev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ViktorVelev Публикувано 5 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2018 Никой ли няма идея каква може да е причината за това играене на оборотите? :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex_098 Публикувано 5 октомври 2018 Сподели Публикувано 5 октомври 2018 Ох ами колега причините може да са много,при мен например, също играеха и гаснеше смених дебитомера и нещата се оправиха и също така една настройка на газовата.Обаче аз съм с обикновена газова,пробвай да изключиш дебитомера и покарай без него и виж ще то има ли това играене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ViktorVelev Публикувано 8 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2018 Ох ами колега причините може да са много,при мен например, също играеха и гаснеше смених дебитомера и нещата се оправиха и също така една настройка на газовата.Обаче аз съм с обикновена газова,пробвай да изключиш дебитомера и покарай без него и виж ще то има ли това играене.Газта е настоена перфектно с широколентова сонда и аз имам съмнения за дебитомер но не знам как да го тествам затова питах някой за диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex_098 Публикувано 8 октомври 2018 Сподели Публикувано 8 октомври 2018 Премахни буксата и виж как се държи колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ViktorVelev Публикувано 11 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2018 Премахни буксата и виж как се държи колата.Вчера откачих буксата на дебитомера на първо четене успокои оборотите но не цяло през аспуха започна да пуши черно (на много бензин)И ми се струва (може и да си въобразявам) че върви по добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex_098 Публикувано 11 октомври 2018 Сподели Публикувано 11 октомври 2018 При мен без дебитомер ,оборотите бяха стабилни и карах известно време така, но гореше повече, и не вървеше на газ и купих нов от един колега, и сега всичко е наред., Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ViktorVelev Публикувано 12 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2018 При мен без дебитомер ,оборотите бяха стабилни и карах известно време така, но гореше повече, и не вървеше на газ и купих нов от един колега, и сега всичко е наред.,Ами тогава ще си търся дебитомер ако някой има нека ми пише.Какви пари струва горе-долу тва нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex_098 Публикувано 12 октомври 2018 Сподели Публикувано 12 октомври 2018 Аз го взех от колега в форума за 40,имаче трудно се намират. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЦековХХ Публикувано 20 октомври 2018 Сподели Публикувано 20 октомври 2018 Здравейте имам проблем със задвижването на спейс рърар 4х4. На завой задницата буксува, сменени деференциал и раздатъчна кутия. Моля ако някой знае от какво е или има предложения да пише. Благодаря ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.