Премини към съдържание

Има ли разлика в комфорт модулите на различните модели Пинин


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Наскоро се сдобих с един Пинин 1.8 MPI (и за 4 месеца му навъртях едни 10к км). Преди 3 седмици след едно късо съединение в гнездото на запалката, се сдобих с продължителни емоции. Че засега симптомите са за заминал комфорт модул. В големият боклучарник има няколко, но са от GDI моделите. Че затова питам дали има разлики.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За този Пинин комфорт модул са 3 вида (MR445950/1/2), може да проверя по рама и да търсиш конкретния. Имат някаква разлика като цяло, но дали ще ти свърши работа не мога да кажа.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз май реших проблема по български...

Ай шъ тий и светване на плафона като угасиш двигателя, ай шъ тий забавено гасене на плафона като затвориш вратата.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif

"ДРЛ"-а се появи. Остана да преборя дистанционното заключване, ама и там имам визия.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_angel.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...