krasipet Публикувано 25 август 2018 Сподели Публикувано 25 август 2018 (редакция) Здравейте колеги. Наскоро се сдобих с един Пинин 1.8 MPI (и за 4 месеца му навъртях едни 10к км). Преди 3 седмици след едно късо съединение в гнездото на запалката, се сдобих с продължителни емоции. Че засега симптомите са за заминал комфорт модул. В големият боклучарник има няколко, но са от GDI моделите. Че затова питам дали има разлики. Редактирано 25 август 2018 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 27 август 2018 Сподели Публикувано 27 август 2018 За този Пинин комфорт модул са 3 вида (MR445950/1/2), може да проверя по рама и да търсиш конкретния. Имат някаква разлика като цяло, но дали ще ти свърши работа не мога да кажа. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 28 август 2018 Автор Сподели Публикувано 28 август 2018 Аз май реших проблема по български... Ай шъ тий и светване на плафона като угасиш двигателя, ай шъ тий забавено гасене на плафона като затвориш вратата.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif "ДРЛ"-а се появи. Остана да преборя дистанционното заключване, ама и там имам визия.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_angel.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.