Премини към съдържание

П4 - тракшън контрол


Препоръчано мнение

Колата е П4 3.2 автомат.

При тръгване от место с повече гас някой от задните колелета пробуксува и тракшън почва да мига и колата губи мощност, до тук напълно логична работа на системата. Обаче, ако продължавам да държа педала натиснат колата не ускорява въпреки че вече никое колело не буксува. За да продължа да се движа Аз трябва да отнема педала на газта, тракшън спира да мига и след това да натисна отново. Има нещо нередно мисля аз. ПО тази логика зимно време на хлъзгав терен тракшън трябва да е винаги изключен.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегииии, никой ли за пет дена не пробуксува поне малко де :)

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

При П4 а май и при П3 тракшън контрола се изключва само при блокиран заден диференциал. Не говоря за ASC, за него си има бутон.

Попадна ми информация, че е възможно да се постигне 100% изключване на тракшъна при всички положения на раздатката с помоща на две релета, малко жици и едно ключе.

Както е възможен и обратния вариант, да си включиш тракшъна при блокиран заден диф. Тук плюса е, че ще имаш "блокаж на предения мост".

Та, някой правил ли е нещо подобно?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен този автомат не би трябвало да пробуксува при тръгване. Има нещо нередно в гуми и/или окачване, какв им е състоянието?

Моето П2 което е с ръчна кутия и няма гуми и амове неможе да пребоксува от тръгване на сух асвалт. За сметка на това на кишаво боксува до 4-та :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен този автомат не би трябвало да пробуксува при тръгване. Има нещо нередно в гуми и/или окачване, какв им е състоянието?

Моето П2 което е с ръчна кутия и няма гуми и амове неможе да пребоксува от тръгване на сух асвалт. За сметка на това на кишаво боксува до 4-та :icon_crying:

Еее, не съм писал, че пробуксува на чист асфалт.

Става въпрос за хлъзгав песаклив асфалт и само на задно.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях взел под наем един Туаран и първото нещо което направих бе да му тествам тракшъна. Максималното което постигнах на мокър асвалт бе 2сек светене на лампата, недостъчно за съжаление. Не ми отряза педала а газта дори, така че тестовете продължават!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях взел под наем един Туаран и първото нещо което направих бе да му тествам тракшъна. Максималното което постигнах на мокър асвалт бе 2сек светене на лампата, недостъчно за съжаление. Не ми отряза педала а газта дори, така че тестовете продължават!
Там е съвсем друго, електрониката се намесва и прехвърля момента към всички колела и затова се изстрелва.

Имах Пинин без тракшън без нищо, той се държеше като класическо BMW.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е П4 3.2 автомат.

При тръгване от место с повече гас някой от задните колелета пробуксува и тракшън почва да мига и колата губи мощност, до тук напълно логична работа на системата. Обаче, ако продължавам да държа педала натиснат колата не ускорява въпреки че вече никое колело не буксува. За да продължа да се движа Аз трябва да отнема педала на газта, тракшън спира да мига и след това да натисна отново. Има нещо нередно мисля аз. ПО тази логика зимно време на хлъзгав терен тракшън трябва да е винаги изключен.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

..... всичко П4-ки са така, няма бензин,няма газ,няма дизел.....според това, което до последно съм се занимавал е,че стигнах до извода ,че има някакъв бъг или софтуерна недомислица.....за съжаление не съм си играл повече с този проблем, но е кофти така да те изненада.....и при мен го има, и е гадно като ти се поднесе колата и ти я овладееш , да не можеш да ускориш още 5 секунди примерно....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За първи път като ми се случи си викам, айдеее отиде двигателя.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обмислям да изнеса едно ключе което лъже ASCто, че задния диф е заключен и то от своя страна да изключва ТС напълно. Изпитано от братята Австралийци.

Може да се усъществи с релета може и без. e1c5a11e4a5df44fe61d132bc36907a7.jpg

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

От днес мога да си изключвам тракшън контрола напълно когато си поискам.

На клипа се вижда как сработва системата.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...