niki nikolov Публикувано 3 август 2018 Сподели Публикувано 3 август 2018 Колата е П4 3.2 автомат.При тръгване от место с повече гас някой от задните колелета пробуксува и тракшън почва да мига и колата губи мощност, до тук напълно логична работа на системата. Обаче, ако продължавам да държа педала натиснат колата не ускорява въпреки че вече никое колело не буксува. За да продължа да се движа Аз трябва да отнема педала на газта, тракшън спира да мига и след това да натисна отново. Има нещо нередно мисля аз. ПО тази логика зимно време на хлъзгав терен тракшън трябва да е винаги изключен. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 8 август 2018 Автор Сподели Публикувано 8 август 2018 Колегииии, никой ли за пет дена не пробуксува поне малко де Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 17 март 2019 Автор Сподели Публикувано 17 март 2019 При П4 а май и при П3 тракшън контрола се изключва само при блокиран заден диференциал. Не говоря за ASC, за него си има бутон. Попадна ми информация, че е възможно да се постигне 100% изключване на тракшъна при всички положения на раздатката с помоща на две релета, малко жици и едно ключе. Както е възможен и обратния вариант, да си включиш тракшъна при блокиран заден диф. Тук плюса е, че ще имаш "блокаж на предения мост". Та, някой правил ли е нещо подобно? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 19 март 2019 Сподели Публикувано 19 март 2019 Според мен този автомат не би трябвало да пробуксува при тръгване. Има нещо нередно в гуми и/или окачване, какв им е състоянието? Моето П2 което е с ръчна кутия и няма гуми и амове неможе да пребоксува от тръгване на сух асвалт. За сметка на това на кишаво боксува до 4-та :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 март 2019 Автор Сподели Публикувано 19 март 2019 Според мен този автомат не би трябвало да пробуксува при тръгване. Има нещо нередно в гуми и/или окачване, какв им е състоянието? Моето П2 което е с ръчна кутия и няма гуми и амове неможе да пребоксува от тръгване на сух асвалт. За сметка на това на кишаво боксува до 4-та :icon_crying:Еее, не съм писал, че пробуксува на чист асфалт.Става въпрос за хлъзгав песаклив асфалт и само на задно. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 25 март 2019 Сподели Публикувано 25 март 2019 Вчера бях взел под наем един Туаран и първото нещо което направих бе да му тествам тракшъна. Максималното което постигнах на мокър асвалт бе 2сек светене на лампата, недостъчно за съжаление. Не ми отряза педала а газта дори, така че тестовете продължават! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 26 март 2019 Автор Сподели Публикувано 26 март 2019 Вчера бях взел под наем един Туаран и първото нещо което направих бе да му тествам тракшъна. Максималното което постигнах на мокър асвалт бе 2сек светене на лампата, недостъчно за съжаление. Не ми отряза педала а газта дори, така че тестовете продължават!Там е съвсем друго, електрониката се намесва и прехвърля момента към всички колела и затова се изстрелва. Имах Пинин без тракшън без нищо, той се държеше като класическо BMW. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 март 2019 Сподели Публикувано 26 март 2019 Колата е П4 3.2 автомат.При тръгване от место с повече гас някой от задните колелета пробуксува и тракшън почва да мига и колата губи мощност, до тук напълно логична работа на системата. Обаче, ако продължавам да държа педала натиснат колата не ускорява въпреки че вече никое колело не буксува. За да продължа да се движа Аз трябва да отнема педала на газта, тракшън спира да мига и след това да натисна отново. Има нещо нередно мисля аз. ПО тази логика зимно време на хлъзгав терен тракшън трябва да е винаги изключен. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk..... всичко П4-ки са така, няма бензин,няма газ,няма дизел.....според това, което до последно съм се занимавал е,че стигнах до извода ,че има някакъв бъг или софтуерна недомислица.....за съжаление не съм си играл повече с този проблем, но е кофти така да те изненада.....и при мен го има, и е гадно като ти се поднесе колата и ти я овладееш , да не можеш да ускориш още 5 секунди примерно.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 26 март 2019 Автор Сподели Публикувано 26 март 2019 За първи път като ми се случи си викам, айдеее отиде двигателя. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 26 март 2019 Автор Сподели Публикувано 26 март 2019 Обмислям да изнеса едно ключе което лъже ASCто, че задния диф е заключен и то от своя страна да изключва ТС напълно. Изпитано от братята Австралийци.Може да се усъществи с релета може и без. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 5 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2019 От днес мога да си изключвам тракшън контрола напълно когато си поискам.На клипа се вижда как сработва системата. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.