Премини към съдържание

Здравейте на всички от форума!


vlady

Препоръчано мнение

Здравейте, искам да попитам някои кога трябва да светне лампата на бензина, горе долу къде трябва да се намира стрелката, че само карам и сипвам бензин а много ми се изка да знам дали предопреждава по рано че свършва бензина. Приятен ден... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката няма значение къде се намира(като гледам май не ти работи). Светне ли лампата значи си на резерва. За моя Колт резервоара е 50 литра, а резервата е 8 литра. Имай предвид че по маркучите ти може да се събере до 2 литра бензин. Прави си сам сметката още колко можеш да изкараш... B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На мене ми прилича повече на изгоряла крушка на таблото.Но въпросът ми към vlady е : Така ли е работила колата откакто е купена или отскоро е забелязан този проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами на моя колт,суъщо ми светна на около 50км-о градско,ако е извън градско около 60-70км,зависи ,когато светне лампата,стрелката ми е под червеното,но си мисля че не е нормално;)

когато наближава време да светне лампата и се изкачвам по голям наклон,лампата пак светва предварително и после като излезна на равно пак огася.

но и на мен ми се струва много криминално че до сега не ти е светвала лампата ,ама има и друг вариант,ако зареждаш много рано просто преди да е станало време да ти светне лампичката;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, еми от както сум я взела никога не ми е светвала, незнам дали неработи или сипвам преди да светне, аз поради тази причина питам куде трябва да е стрелката когато светва лампата. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

сипала съм си в едан туба малко бензин и се чудя дали да не оставя да свърши бензина за да разбера свети ли или не. Обаче ме е страх да не се напулни с боклуци ако я изчакам да свърши напълно. Как да я тествам по друг начин тая лампа :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

............цт............най добре е да не си правиш експерименти ,ами да си държиш резервоара пълен............... и да не го пускаш да е 1/2 празен..............това е............така хем ще си спокойна, хем утайките ще си седят долу..............аз поне така правя де.............е ,понякога отива и под 1/2 резервоар ако ходя до Бургас например, но това е малко под 1/2 от него, после си го дозареждам и така..........от 4 години само за един път сис псомням че лампата ми е светнала............ :D при мен лампата светва когато е на около 1мм. от червения сектор, и то не примигва както е при скапаните евро коли , а много интелигентно ми светва постепенно, за малко задържа и след това пак така леко започва да намалява светлината докато вече изгасне........и така н.т. моя резервоар обаче е 65 или 68 литра та не знам при теб как е..... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти казах кога ти свети лампата ако работи нормално... Щом засвети перманентно значи си на резерва. Знам защото моята стрелка на резервоара не работи (най-вероятно трябва да се пипне поплавъка)... B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята каризма е същата,стрелката пада в червената зона, лампа иок (не светва) замалко да закъсам един ден от експерименти.Ааа между другото тази лампа(окото на тигъра) :icon_box: не е хич готино да свети. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Изгорели са ви крушките. Това се отремонтира лесно. И на Каризмата, и на Колт-а са средният размер със сини шапчици, но тези крушки са общо три. Те дават осветеността на таблото като цяло. Имайте в предвид, че на вас ви трябват крушките без тези сини шапчици, защото е монтирана на таблото жълта плочка и на вас са ви необходими обикновенни крушки от този рамер. Самата смяна става лесно-трябва ви отвертка звезда с която да развиете двата горни винта на таблото отгоре (те са от вътрешната страна на бъбрековидната горна черупка). Свалете волана с регулацията надолу, за да може лесно да я извадите.Самото вадене на таблото става лесно, защото то е на слотове. Няма опасност да извадите жилото на километража(като на Нисан например). След това съвсем лесно се вадят крушките от фасонките - те се завъртат на 90 градуса. Има един неприятен момент - той е, че неможете да проверите дали работи крушката преди да сложите таблото отново на мястото му. Именно заради това не монтирайте или незавивайте каквито и да са винтове, а само вкарайте таблото в слотовете. От друга страна не е необходимо да сваляте самото стъкло на таблото. Другият неприятен момент е, че неможете да проверите крушката дали работи без да сте на резерва и трябва внимателно да сте подбрали момента на самата смяна :D Това е схемата н таблото на Колт. На Каризмата е почти аналогочно и механизма на самата смяна е идентичен.

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/kru6ka.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Big Boss, качи схемата на таблото и за Галант като моя.Имам чувството, че много слабо ми свети таблото.Копчето за увеличение е на мах. и пак е като кандило. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

:D Веднага го атачвам :D Според мен са ти изгорели някои от крушките като ги смениш ще си разрешиш проблема :D

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/tay.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря!Разглобяването като при Каризмата и Колта ли е?

Това табло има повече крушки от колкото съм си представял :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

При Галанта разглобяването е идентично, само че трябва да свалиш и пластмасовите кожуси около кормилният лост след волана.Само че там са два винта звезда и се отвиват отдолу. Лесно ще ги намериш. Таблото в този си вид който го виждаш не са монтирани всички крушки. Това е таблото на всички Галанти от модела но в зависимост от опциите имат различни позиции. Проблема при тебе е малък, но трябва да се установи точно кои крушки неработят.Ако са изгорели най-малкия размер много трудно се намират, даже почти невъзможно. Проблема при тях е, че самите фасонки са по-малки и са размер който съм виждал само на Мицубиши :D Но не е проблем да се поръчат. Идват за две седмици и струват 2-3 лв. На тебе са ти изгорели повече от 2 или 3 крушки. Самата смяна става за 10 мин :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...
:D Веднага го атачвам :D Според мен са ти изгорели някои от крушките като ги смениш ще си разрешиш проблема :D

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/tay.jpg

 

Big Boss,

 

Би ли качил и за Space Star. След като смених ролките и ремъците спря да ми свети економайзерал

 

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...