JazzVess Публикувано 20 февруари 2018 Сподели Публикувано 20 февруари 2018 Привет,при последния оглед отдолу на Лансъра забелязах, че се е появила доста ръжда :( потърсих инфо из форума и видях, че колеги препоръчват следната последователност от операции за справяне с проблема: почистване с телена четка, намазване с ръждопреобразyвател и нанасяне на крайно покритие от вида на Боди. Нямам условия, за да се занимая лично с тази процедура. Някой може ли да препоръча сервиз (в София), където правят такива неща (и ги правят както трябва)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 20 февруари 2018 Сподели Публикувано 20 февруари 2018 Ръжда къде? По купето или по окачването/ауспуха? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JazzVess Публикувано 20 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2018 Ръжда къде? По купето или по окачването/ауспуха?По окачването/ауспуха - със сигурност, за купето не съм сигурен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 20 февруари 2018 Сподели Публикувано 20 февруари 2018 По окачването/ауспуха - със сигурност, за купето не съм сигуренТова е съвсем нормално. Корозивната защита е само на купето и гаранцията е само за купето. Частите на окачването ръждясват лесно защото всичко е желязо пръснато с боя отгоре, няма олекотяване от алуминий като при Евото. Според мен не си струва да се занимаваш с корозия по окачването. И най-вероятно е икономически неизгодно като се има предвид, че трябва да се разглоби, почисти , боядиса с няколко слоя и сглоби отново... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JazzVess Публикувано 21 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2018 Това е съвсем нормално. Корозивната защита е само на купето и гаранцията е само за купето. Частите на окачването ръждясват лесно защото всичко е желязо пръснато с боя отгоре, няма олекотяване от алуминий като при Евото. Според мен не си струва да се занимаваш с корозия по окачването. И най-вероятно е икономически неизгодно като се има предвид, че трябва да се разглоби, почисти , боядиса с няколко слоя и сглоби отново...Ясно; щом е така наистина не си струва упражнението.Мерси за мнението! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.