Премини към съдържание

Миризма на изгоряло масло в купето


Препоръчано мнение

Здравейте ! Колата ми е Outlender Turbo и днеска забелязах притеснителен факт .След като сутринта влезнах в голяма преспа сняг, и след продължителен снегопад вечерта снега се втвърди.При опит да излезна качих високи обороти и пребуксувах.Излязах но през включеното парно в купето влезе миризма като на изгоряло масло.Какво може да е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай много. Понатоварил си муфата и спирачките и е позамирисало.

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай много. Понатоварил си муфата и спирачките и е позамирисало.

 

Sent from my C6903 using Tapatalkо

Благодаря за отговора.Ама как ще миришат спирачките от какво? Какво се случва с тях..Аз оприличих миризмата на изгоряло масло ама кой знае може и на съединтиел да е миришело.(6 години карах автоматик задно предаване и такива миризми не съм усещал).

 

Нормално ли е за 5, 10 , 15 секудни да пребуксува на полусъединител до към 3000 оборота и веднага да замирише съединител или муфа?.

 

Ако е нормално що за японска кола 15 секунди и си ги подпалил ,резил ? Падна един хубав сняг и се почнаха най различни миризми.Доста често буксува в преспите а не обикалям по гори или нещо такова а си мислех че като е фулл-тайм 4x4 няма да имам проблеми в града.Вляза ли в паркинга преди работа, като се върна след снеговалеж няма излизане без да замирише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Системите против буксуване и стабилност използват спирачките. 3000 об са много при полусъедините да не говорим за 10 сек.

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Системите против буксуване и стабилност използват спирачките. 3000 об са много при полусъедините да не говорим за 10 сек.

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Аз съм с Аутлендер 1 Турбо 2005г.Там няма система против боксуване а само ABS и EBD.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте ! Колата ми е Outlender Turbo и днеска забелязах притеснителен факт .След като сутринта влезнах в голяма преспа сняг, и след продължителен снегопад вечерта снега се втвърди.При опит да излезна качих високи обороти и пребуксувах.Излязах но през включеното парно в купето влезе миризма като на изгоряло масло.Какво може да е ?

Аз имах същият проблем ,колата ми беше на няколко месеца и на 5000 км. В Балканстар искаха да сменяват съединител и аз да го заплатя въпреки че е в гаранция колата. Отказах им...вече съм на 215000 км. и още не съм сменил съединителя. Миризмата идва от накладките , които се задейства автоматично при пробуксуване и от изпаренията от триенето на дисковете в шпер диференциала. Добре е да провериш нивото на маслото в диференциала!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...