mal4 Публикувано 31 януари 2018 Сподели Публикувано 31 януари 2018 Здравейте ! Колата ми е Outlender Turbo и днеска забелязах притеснителен факт .След като сутринта влезнах в голяма преспа сняг, и след продължителен снегопад вечерта снега се втвърди.При опит да излезна качих високи обороти и пребуксувах.Излязах но през включеното парно в купето влезе миризма като на изгоряло масло.Какво може да е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 1 февруари 2018 Сподели Публикувано 1 февруари 2018 Не се притеснявай много. Понатоварил си муфата и спирачките и е позамирисало. Sent from my C6903 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mal4 Публикувано 5 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2018 Не се притеснявай много. Понатоварил си муфата и спирачките и е позамирисало. Sent from my C6903 using TapatalkоБлагодаря за отговора.Ама как ще миришат спирачките от какво? Какво се случва с тях..Аз оприличих миризмата на изгоряло масло ама кой знае може и на съединтиел да е миришело.(6 години карах автоматик задно предаване и такива миризми не съм усещал). Нормално ли е за 5, 10 , 15 секудни да пребуксува на полусъединител до към 3000 оборота и веднага да замирише съединител или муфа?. Ако е нормално що за японска кола 15 секунди и си ги подпалил ,резил ? Падна един хубав сняг и се почнаха най различни миризми.Доста често буксува в преспите а не обикалям по гори или нещо такова а си мислех че като е фулл-тайм 4x4 няма да имам проблеми в града.Вляза ли в паркинга преди работа, като се върна след снеговалеж няма излизане без да замирише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 5 февруари 2018 Сподели Публикувано 5 февруари 2018 Системите против буксуване и стабилност използват спирачките. 3000 об са много при полусъедините да не говорим за 10 сек. Sent from my C6903 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mal4 Публикувано 6 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2018 Системите против буксуване и стабилност използват спирачките. 3000 об са много при полусъедините да не говорим за 10 сек. Sent from my C6903 using TapatalkАз съм с Аутлендер 1 Турбо 2005г.Там няма система против боксуване а само ABS и EBD. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babachev Публикувано 19 февруари 2018 Сподели Публикувано 19 февруари 2018 Здравейте ! Колата ми е Outlender Turbo и днеска забелязах притеснителен факт .След като сутринта влезнах в голяма преспа сняг, и след продължителен снегопад вечерта снега се втвърди.При опит да излезна качих високи обороти и пребуксувах.Излязах но през включеното парно в купето влезе миризма като на изгоряло масло.Какво може да е ?Аз имах същият проблем ,колата ми беше на няколко месеца и на 5000 км. В Балканстар искаха да сменяват съединител и аз да го заплатя въпреки че е в гаранция колата. Отказах им...вече съм на 215000 км. и още не съм сменил съединителя. Миризмата идва от накладките , които се задейства автоматично при пробуксуване и от изпаренията от триенето на дисковете в шпер диференциала. Добре е да провериш нивото на маслото в диференциала! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.