jorkata2 Публикувано 12 януари 2018 Сподели Публикувано 12 януари 2018 Здравеищйте колеги, имам нужда от малко помощ, за сваляне на арматурното табло на Галанта. Има болтове зад страничните духалки, но незнам как да стигна до тях, без да счупя нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata2 Публикувано 14 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2018 Никой, ли не е свалял табло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 14 януари 2018 Сподели Публикувано 14 януари 2018 Здравей колега,Табло не съм свалял, но за духалките ми се е налагало няколко пъти. Това, което мога да ти кажа, е че, ако мушнеш нещо здраво и тънко между частта, която се върти и пластмасата около нея, ще можеш да натиснеш пъпките, на които се държи духалката. От там с много внимание, защото се чупят лесно, ще можеш да ги извадиш. След това с лекота ще стигнеш до щипките, които държат цялата пластмаса или може би ще стигнеш до болта на таблото. Съжалявам, че нямам снимки да ти покажа, но ще се справиш, първия път, когато ги вадих нямах никаква информация и успях. Пожелавам ти успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata2 Публикувано 22 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2018 Здравей колега,Табло не съм свалял, но за духалките ми се е налагало няколко пъти. Това, което мога да ти кажа, е че, ако мушнеш нещо здраво и тънко между частта, която се върти и пластмасата около нея, ще можеш да натиснеш пъпките, на които се държи духалката. От там с много внимание, защото се чупят лесно, ще можеш да ги извадиш. След това с лекота ще стигнеш до щипките, които държат цялата пластмаса или може би ще стигнеш до болта на таблото. Съжалявам, че нямам снимки да ти покажа, но ще се справиш, първия път, когато ги вадих нямах никаква информация и успях. Пожелавам ти успех. Имаш предвид да извадя въртящата се част(самата решетка)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 22 януари 2018 Сподели Публикувано 22 януари 2018 Имаш предвид да извадя въртящата се част(самата решетка)? Точно така, така е най-лесно (или поне аз не съм намерил по лесен начин). На снимката се вижда въпросната пъпка, която трябва да натиснеш. Това е от средните духалки, но принципа е същият. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 23 януари 2018 Сподели Публикувано 23 януари 2018 Преди време ми се наложи да си разглобя стария Галант. Голям зор видях с таблото, докато mario64 не ми каза, че имало болтове и зад духалките. По-късно попаднах на тези схеми: Аз лично махнах целите духалки, с широка отвертка и навито парцалче за да не надраскам таблото. Подпъхнах между таблото и пластмасата. В долният край са по-крехки, и не носят много на огъване, така че не ги напъвай от там. Освен това мисля, че щипки имаше само отстрани (говоря за целите духалки, а не както колегата само за насочващата част). Хубаво е и да има някой покрай теб, че аз го смъквах сам и се измъчих. Най-вече защото лостът за скоростите(в случая автоматик) ми пречеше много и се наложи първо него да развия и да го завъртя в полегнало състояние за да се разминат с таблото. Още един съвет дйествай бавно без нерви, че ако си припрян като мен стават една камара поразии, а всичко в интериора е трошливо и лесно надиращо се. Поздрави и успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 23 януари 2018 Сподели Публикувано 23 януари 2018 Също тъй като е зима, загрей купето на колата добре преди да почнеш да огъваш пластмаси ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 23 януари 2018 Сподели Публикувано 23 януари 2018 Преди време ми се наложи да си разглобя стария Галант. Голям зор видях с таблото, докато mario64 не ми каза, че имало болтове и зад духалките. По-късно попаднах на тези схеми: Аз лично махнах целите духалки, с широка отвертка и навито парцалче за да не надраскам таблото. Подпъхнах между таблото и пластмасата. В долният край са по-крехки, и не носят много на огъване, така че не ги напъвай от там. Освен това мисля, че щипки имаше само отстрани (говоря за целите духалки, а не както колегата само за насочващата част). Хубаво е и да има някой покрай теб, че аз го смъквах сам и се измъчих. Най-вече защото лостът за скоростите(в случая автоматик) ми пречеше много и се наложи първо него да развия и да го завъртя в полегнало състояние за да се разминат с таблото. Още един съвет дйествай бавно без нерви, че ако си припрян като мен стават една камара поразии, а всичко в интериора е трошливо и лесно надиращо се. Поздрави и успех. Има и щипка отгоре, която е трън в з*****а да се откачи, затова казах на колегата, че е по лесно като извади въртящата част. Иначе и аз първия път свалих цялата пластмаса, като за горната щипка отделих 1 час . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata2 Публикувано 26 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2018 Благодаря много на всички, вече би трябвало да се справя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.