AntonP Публикувано 20 ноември 2017 Сподели Публикувано 20 ноември 2017 Здравейте,преди няколко дни на колата ни светна лампичката Check Engine. Колата е Mitsubishi Space Star 1.9 DID - 115 К.С. Симптомите са следните: Колата губи мощност и не се чува турбината(преди един ден пуснахме снимка във фейс групата). Оказа се, че един приятел разполага с инструмент за тестване и след теста излезе много странна грешка. P0032 - Heated oxygen sensor - (H025) BANK 1. До колкото прочетох е някакъв сензор свързан към катализатора. Ако съм прав този сензор може ли да се изолира или трябва да се смени. Също така възможно ли е катализатора ми да е задръстен и да трябва да се махне? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 20 ноември 2017 Сподели Публикувано 20 ноември 2017 Потърси друг приятел с по добър четец. И не знам къде ги четете тези грешки. Аз залагам на грешка 27. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntonP Публикувано 20 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2017 За съжаление разбрах какъв е проблема и той не е това което очаквах. Турбината е блокирала в отворено положение :( С 2 думи нещата отиват към ремонт на турбо. Явно съм голям карък, защото имам на колата само 5000 изминати километри, а ми предстои толкова тежък ремонт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 20 ноември 2017 Сподели Публикувано 20 ноември 2017 Виж все пак управляващия клапан - той отваря клапата на турбината Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntonP Публикувано 21 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 21 ноември 2017 Вакумния клапан работи добре, просто турбината е спекла в положение "отворен" пробвахме да го смажем натиснем не мърда все едно е заварено. Като свалим турбото ще видим какво е положението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntonP Публикувано 25 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2017 Ъпдейт! Днес свалихме турбината, има към 4-5 мм аксиален луфт, радиален никакъв. Някои лопатки на топлата и студената част имаха видими следи от отчуване, не голямо но има. Чакам да ми дойде новата средна част, да я монтираме и ще видим какъв ще е резултатът. П.П. Падна голямо блъскане докато изкараме средната част. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.