D.Velikov Публикувано 1 ноември 2017 Сподели Публикувано 1 ноември 2017 Здравейте,Отскоро имам "Outlander", произведен в края на 2010 г., но с новият "facelift" - може би защото предишният собсвенник (франсе), го е поръчал с всички "екстри" по това време... Километраж - 163000 истински!Автоматик е, със SST скоротна кутия, но няма грешки от комп-а на скоростната кутия.Проблемът е, че пали лампата за "Engine check" и ограничава оботорите до 1700/2000. Грешката е в "DRS" системата. При палене (със или без светеща лампа), клати оборотите около 750/850 като е студен и е на празен ход, и "придърпва" около 1700/2000, в движение при нормална загряване. При "по-меко", градско шофиране и след няколко паления, лампата за "Engine check" изгасва, но пак придърпва, но по-леко.Чистенето на грешката след като EGR-a и тръбите около него и колектора са почистени е без резулат - изгасва, но пак светва след известно време.DPF - филтъра е "почистен" чрез комп.- процедурата. Моля помагайте със съвети - какво да направя:1. Да сменям EGR?2. Да чипосам EGR?3. Да изолорам EGR? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 2 ноември 2017 Сподели Публикувано 2 ноември 2017 Проблемът най-вероятно е в дросела, а не в самия EGR. Трябва да го смените, не може да се ремонтира доколкото знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Velikov Публикувано 2 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2017 Проблемът най-вероятно е в дросела, а не в самия EGR. Трябва да го смените, не може да се ремонтира доколкото знам. Благодаря за мнението, но кой дросел имате предвид колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Velikov Публикувано 2 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2017 Колеги, няма ли кой да сподели мнение? Темата е стара но за лечението на проблема, може би има изпитано решение! Моля да го споделите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 3 ноември 2017 Сподели Публикувано 3 ноември 2017 Благодаря за мнението, но кой дросел имате предвид колега?Здравей колега,моя Аоутлендер беше с мотора на ВАГ, 2.0 помпа-дюза. На ЕГР-а има закачена още една част, която всъщност е дроселовата клапа.Понякога и се скапва електрониката, друг път клапана на дросела се задръства с нагар. При мене беше прецакана електрониката и се наложи да сменя само дросела, а самия ЕГР мина с чистене.Не виждам никъде да си написал какъв е мотора, може би затова никой не ти пише.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Velikov Публикувано 17 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2017 Моле да ми простите грешката на "Новобранеца"!Кода на двигателя е:PSA4HN40101249010DZ70Производител: Peugeot и Citroen. Управлението на двигателя е:ECU - BOSCH; EDC16CP39; RBCMMEDC16CP39CEM000281013666../9663757980../1334 0852../08-05-38 Има ли някой, схема на свързването на този този ECM/ECU - със 3 слота?Специално ме интересува, разположението на "Intake air 2 temperature sensor" и данните от него? Споделете опит моля. Дава "стара" грешка, но не може да се изчисти (P0098)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.