Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте,

Отскоро имам "Outlander", произведен в края на 2010 г., но с новият "facelift" - може би защото предишният собсвенник (франсе), го е поръчал с всички "екстри" по това време... Километраж - 163000 истински!

Автоматик е, със SST скоротна кутия, но няма грешки от комп-а на скоростната кутия.

Проблемът е, че пали лампата за "Engine check" и ограничава оботорите до 1700/2000. Грешката е в "DRS" системата.

 

При палене (със или без светеща лампа), клати оборотите около 750/850 като е студен и е на празен ход, и "придърпва" около 1700/2000, в движение при нормална загряване. При "по-меко", градско шофиране и след няколко паления, лампата за "Engine check" изгасва, но пак придърпва, но по-леко.

Чистенето на грешката след като EGR-a и тръбите около него и колектора са почистени е без резулат - изгасва, но пак светва след известно време.

DPF - филтъра е "почистен" чрез комп.- процедурата.

 

Моля помагайте със съвети - какво да направя:

1. Да сменям EGR?

2. Да чипосам EGR?

3. Да изолорам EGR?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът най-вероятно е в дросела, а не в самия EGR. Трябва да го смените, не може да се ремонтира доколкото знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът най-вероятно е в дросела, а не в самия EGR. Трябва да го смените, не може да се ремонтира доколкото знам.

 

Благодаря за мнението, но кой дросел имате предвид колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, няма ли кой да сподели мнение? Темата е стара но за лечението на проблема, може би има изпитано решение! Моля да го споделите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението, но кой дросел имате предвид колега?

Здравей колега,

моя Аоутлендер беше с мотора на ВАГ, 2.0 помпа-дюза. На ЕГР-а има закачена още една част, която всъщност е дроселовата клапа.

Понякога и се скапва електрониката, друг път клапана на дросела се задръства с нагар. При мене беше прецакана електрониката и се наложи да сменя само дросела, а самия ЕГР мина с чистене.

Не виждам никъде да си написал какъв е мотора, може би затова никой не ти пише.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Моле да ми простите грешката на "Новобранеца"!

Кода на двигателя е:

PSA4HN

401012490

10DZ70

Производител: Peugeot и Citroen.

 

Управлението на двигателя е:

ECU - BOSCH; EDC16CP39; RBCMMEDC16CP39CEM00

0281013666../9663757980../1334 0852../08-05-38

 

Има ли някой, схема на свързването на този този ECM/ECU - със 3 слота?

Специално ме интересува, разположението на "Intake air 2 temperature sensor" и данните от него?

Споделете опит моля.

 

Дава "стара" грешка, но не може да се изчисти (P0098)!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...