Премини към съдържание

Смяна на запалка


simeonov83

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, налага се да подменя запалката на спейс стар 1.3 2004 г. Италианецът явно е пушил често и запалката е цялата в нагар и разширена вътрешно. Не задържа нито едно зарядно, опитах поне 6 различни вида. Не пуша и запалката ще се използва само за зареждане. Самата запалка е в нещо като чекмедже, което не успях да извадя. Мога ли да я издърпам нагоре от дупката и да я сменя без да вадя чекмеджето?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах абсолютно същия проблем. След сваляне на цялата средна конзола едвам успях да изкарам самия панел за запалката със шейната, че отвътре една визитка беше влязла и нямаше затваряне чекмеджето. Да знаеш, че ваденето и слагането са на границата със счупване и втори път не бих го правил. Иначе при мен проблема го реших много лесно. Просто на зарядното увих няколко тънки слоя изолирбанд и сега захваща идеално, без да запецва при изваждане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах абсолютно същия проблем. След сваляне на цялата средна конзола едвам успях да изкарам самия панел за запалката със шейната, че отвътре една визитка беше влязла и нямаше затваряне чекмеджето. Да знаеш, че ваденето и слагането са на границата със счупване и втори път не бих го правил. Иначе при мен проблема го реших много лесно. Просто на зарядното увих няколко тънки слоя изолирбанд и сега захваща идеално, без да запецва при изваждане.

 

Излиза, че за да сменя запалката трябва да свалям цялата конзола :icon_crying: . Благодаря за идеята с изолирбанда, успя да задържи зарядното. Ще почистя с отверка контактите на запалката и дано и в движение да прави контакт.

Мисля да добавя разклонител за запалка в шкафчето отгоре, само трябва да продупча конзолата за да мине кабела. Незнам накрайника на разклонителя дали няма да е дълъг и да не се затваря чекмеджето. В краен случай ще извадя електрониката на някое късо зарядно и ще запоя кабелите към него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като си отвориш пепелника, го хвани с 2-те ръце и леко напъни първо от ляво (цялата шейна се държи на пластмасови пъпки които е нужно само да излязат от рамката), за да излезе от рамката а след това и от дясно. Пепелникът излиза целия. Самото му поставяне в последствие представлява по-големия проблем, защото се налага да навиеш зъбните колелца, за да може в последствие да ти се вади пепелникът.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...