Guncheff Публикувано 25 август 2017 Сподели Публикувано 25 август 2017 Здравейте, отдавна съм се захласнал по модела Outlander, тъй като един приятел има такъв от доста време.Днес бях в София, за да видя 2.2 DI-D модел 2012г. автомат 150к.с. Останах изненадан от конските сили, тъй като знам, че на Outlander II face lift освен 156к.с. качват и 177 к.с. Собственикът ми каза, че това е новият мотор от III-та серия на Outlander. Бихте ли ми помогнали с повече информация относно модела. Също какви са впечатленията от мотора със 150 к.с., също така възможно ли е на старото купе, което е 2012г. да се качва двигателя на III-та серия. Също така ме интересува как се държи автоматичната скоростна кутия и има ли доста проблеми с нея. Благодаря предварително и се извинявам, ако съм нарушил някои правила на групата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Outlander 2.2DI-D140HP Публикувано 10 ноември 2017 Сподели Публикувано 10 ноември 2017 Здравей колега,От края на 2010г. Mitsubishi пуснаха в продажба Outlander с новия японски дизел 4N14. Имаше два варианта - със 140 и 177 к.с. Първият с DENSO компютър, а вторият с BOSH. Този мотор се качва на всички дизелови Outlander III. но с мощност 150 к.с. Карам такъв със 140 к.с. от 2011г. и съм много доволен. Преди да го купя бях, тествал този с френския дизел (156 к.с), както и Нисан Кашкай+2 и въобще не се замислих защото се набира много по-добре и липсва турбо дупка. Аз лично не откривам разлика при градско каране между 140 и 177 к.с., както и при новия със 150 к.с. Може би ще има разлика в максималната скорост, но с моя съм вдигал за проба 205 км./час... Надявам се да съм бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlatan Публикувано 19 декември 2017 Сподели Публикувано 19 декември 2017 Имам същата от 2 години, 2013 2.2 DID 4х4 ,150 кс-автомат. Навъртял съм 60 хил. безпроблемно. Много е пъргава,доста добре набира за тонажа си, автомата е супер-без придърпвания, задръжки и т.н. Карам я навсякъде, и по шосета и черни пътища, на сняг също е ок. При еко режим 4х4 зацепва с леко закъснение(електронно), затова на завоите малко изнася, затова предпочитам да е постоянно включено при мокри хлъзгави пътища със завои . Разход нормален за такъв тип кола - при нормално каране смесен разход около 8.5 , градско около 11, извънградско 9.8 (при 170 средна скорост) и 5.6 (при 65 средна скорост). Дано ти е полезна информацията, но разгледай какво друго оборудване има тази която си гледал - навигация, 18 джанти, камера, адаптивен круиз контрол и доста други се предлагат.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.