genadko Публикувано 1 август 2017 Сподели Публикувано 1 август 2017 (редакция) Здравейте колеги съфорумци и притежатели на този прекрасен автомобил с марка "Мицубиши"! От няколко дни и аз съм собственик на Мицубиши Спейс Стар - 2004г., 1.9 DiD, 102 к.с., на 175000 км (по километраж )До момента за два дни от мерак (а мерак и растр-во не могат да се скрият ) й навъртях около 220 км. Като цяло съм доволен от колицата. Пали от раз дори и без подгряване при първо палене за деня. Двигателят работи тихо и равномерно. Ускорява сравнително бързо до около 2200 об/мин и след тях направо се изстрелва напред почти като бензинов автомобил.Относно возията бих казал, че е мека и плавна. Притеснява ме леко притропване при каране по павета предимно, т.е. при "къси" вибрации. Не знам дали това е характерно за модела или има нещо износено по окачването.По борд компютър осреднен разход ми дава около 6,3 / 100 км за тези 220 км при смесен цикъл (градско-извънградско шофиране). По принцип не съм "състезател" и любител на високите скорости, и карам с 90-100 км/ч извън града. От тук нататък ми предстои смяна на консумативите. Смених горивния филтър като за начало, но се оказа, че уплътнителните му пръстени са една идея по-широки и не уплътняват добре в стеблото, което е в чашата на горивния филтър и ще търся друг. Колеги от руски форум обясняват, че ако не уплътнява добре новия филтър все едно че го няма изобщо. Като второ предварително нещо изчистих прословутия ЕГР и го затапих по метод описан отново от русначетата. Ако някой се интересува мога да му дам линк с нагледен видео материал как се прави процедурата. От опит ви казвам, че има ефект и той се изразява в подобрена пъргавина до 2000 об/мин на двигателя и не се замърсява механичната част на клапана. Няма опит за прегряване в тези жеги или по-бавно загряване от нормалното. Стрелката на термометъра на двигателя седи на около 5-6 мм наляво от средата, т.е. точно както и преди затапването. За сега това са първите ми впечатления и опит. Ще се радвам и занапред да споделяме впечатления и опит в този полезен форум. (Между другото изчетох всичките осемдесет и кусур страници преди да взема решение за покупка на автомобила). Редактирано 1 август 2017 от genadko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беки Публикувано 2 август 2017 Сподели Публикувано 2 август 2017 Честито!Да нямаш проблеми!Здравейте колеги съфорумци и притежатели на този прекрасен автомобил с марка "Мицубиши"! От няколко дни и аз съм собственик на Мицубиши Спейс Стар - 2004г., 1.9 DiD, 102 к.с., на 175000 км (по километраж )До момента за два дни от мерак (а мерак и растр-во не могат да се скрият ) й навъртях около 220 км. Като цяло съм доволен от колицата. Пали от раз дори и без подгряване при първо палене за деня. Двигателят работи тихо и равномерно. Ускорява сравнително бързо до около 2200 об/мин и след тях направо се изстрелва напред почти като бензинов автомобил.Относно возията бих казал, че е мека и плавна. Притеснява ме леко притропване при каране по павета предимно, т.е. при "къси" вибрации. Не знам дали това е характерно за модела или има нещо износено по окачването.По борд компютър осреднен разход ми дава около 6,3 / 100 км за тези 220 км при смесен цикъл (градско-извънградско шофиране). По принцип не съм "състезател" и любител на високите скорости, и карам с 90-100 км/ч извън града. От тук нататък ми предстои смяна на консумативите. Смених горивния филтър като за начало, но се оказа, че уплътнителните му пръстени са една идея по-широки и не уплътняват добре в стеблото, което е в чашата на горивния филтър и ще търся друг. Колеги от руски форум обясняват, че ако не уплътнява добре новия филтър все едно че го няма изобщо. Като второ предварително нещо изчистих прословутия ЕГР и го затапих по метод описан отново от русначетата. Ако някой се интересува мога да му дам линк с нагледен видео материал как се прави процедурата. От опит ви казвам, че има ефект и той се изразява в подобрена пъргавина до 2000 об/мин на двигателя и не се замърсява механичната част на клапана. Няма опит за прегряване в тези жеги или по-бавно загряване от нормалното. Стрелката на термометъра на двигателя седи на около 5-6 мм наляво от средата, т.е. точно както и преди затапването. За сега това са първите ми впечатления и опит. Ще се радвам и занапред да споделяме впечатления и опит в този полезен форум. (Между другото изчетох всичките осемдесет и кусур страници преди да взема решение за покупка на автомобила). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genadko Публикувано 2 август 2017 Автор Сподели Публикувано 2 август 2017 Честито!Да нямаш проблеми! Благодаря колега! И на теб хиляди безаварийни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genadko Публикувано 6 август 2017 Автор Сподели Публикувано 6 август 2017 (редакция) Здравейте колеги! Днес смених левия кормилен накрайник, който имаше луфт и тракането, за което говорех в първия ми пост изчезна. Колата стана невероятно приятна за каране. Навих накрайника на същия брой обороти, на които беше и стария, измерих и разстоянието до центъра на новия, но мисля и че е задължително утре да мина един стенд за проверка на сходимостта. Това е за сега. При нови ремонти ще се старая да описвам какво и по какъв начин правя, за да сме си максимално полезни. Успехи на всички! Редактирано 6 август 2017 от genadko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_star Публикувано 28 октомври 2017 Сподели Публикувано 28 октомври 2017 Честито колега, милиони безаварийни, и само нафта и масло да харчиш...!!!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.