Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Демонтиране, алтернатор на 2.5 V6?


johansen771

Препоръчано мнение

Към съфорумниците, които са сваляли/качвали алтернатор на Glant 2.5 (...2003...), ако може да споделите как се сваля? Чувал съм, а и виждам, че няма да е много удобно и лесно или се лъжа!?

Ако някой може да обясни подробно ще черпя по бира->2...3 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо за помощ.

Първия път като демонтирах моя, четох че голям зор било - е единствения зор беше гайката на обтяжната ролка. Втория път сваляне - качване - 30мин.

Иначе като последователност по спомен:

1. Изключваш клемите на акумулатора.

2. Охлабваш ремъка от натяжната ролка и го махаш да не пречи.

3. Над самия алтернатор има два соленойда закрепени към всмукателния колектор - махаш ги (може да си записваш, бележиш кое къде е) за да не се счупят случайно.

4. Има една планка - опора на всмукателния колектор - демонтираш я, държи се на 3 винта.

5. Демонтираш + кабела от алтернатора и управляващия конектор.

6. Колата на крик и след това стойка за по-сигурно - демонтаж на предна дясна гума за по-лесен достъп.

7. Алтернатора се държи на два болта - махаш ги и алтернатора пада в тясното пространство над рейката.

8. С въртене, сукане и наместване го издърпваш отгоре покрай всмукателния колектор.

Инсталацията в обратен порядък.

Дотолкова ми са спомените, че беше преди 2-3 години някъде.

Успех - никак не е трудно, стига да имаш подходящите инструменти.

P.S. На самия алтернатор има кондензатор - внимавай да не го счупиш, че лесно става ... макар че ако ще слагаш нов алтернатор - все тази ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо за помощ.

Първия път като демонтирах моя, четох че голям зор било - е единствения зор беше гайката на обтяжната ролка. Втория път сваляне - качване - 30мин.

Иначе като последователност по спомен:

1. Изключваш клемите на акумулатора.

2. Охлабваш ремъка от натяжната ролка и го махаш да не пречи.

3. Над самия алтернатор има два соленойда закрепени към всмукателния колектор - махаш ги (може да си записваш, бележиш кое къде е) за да не се счупят случайно.

4. Има една планка - опора на всмукателния колектор - демонтираш я, държи се на 3 винта.

5. Демонтираш + кабела от алтернатора и управляващия конектор.

6. Колата на крик и след това стойка за по-сигурно - демонтаж на предна дясна гума за по-лесен достъп.

7. Алтернатора се държи на два болта - махаш ги и алтернатора пада в тясното пространство над рейката.

8. С въртене, сукане и наместване го издърпваш отгоре покрай всмукателния колектор.

Инсталацията в обратен порядък.

Дотолкова ми са спомените, че беше преди 2-3 години някъде.

Успех - никак не е трудно, стига да имаш подходящите инструменти.

P.S. На самия алтернатор има кондензатор - внимавай да не го счупиш, че лесно става ... макар че ако ще слагаш нов алтернатор - все тази ...

 

 

Много благодаря за изчерпателната информация, ще ми бъде много полезна, а се поуспокоих... :good:

Колега, ако си от София да черпя по бира?

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...