johansen771 Публикувано 1 август 2017 Сподели Публикувано 1 август 2017 Към съфорумниците, които са сваляли/качвали алтернатор на Glant 2.5 (...2003...), ако може да споделите как се сваля? Чувал съм, а и виждам, че няма да е много удобно и лесно или се лъжа!?Ако някой може да обясни подробно ще черпя по бира->2...3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 1 август 2017 Сподели Публикувано 1 август 2017 Ето нещо за помощ.Първия път като демонтирах моя, четох че голям зор било - е единствения зор беше гайката на обтяжната ролка. Втория път сваляне - качване - 30мин.Иначе като последователност по спомен:1. Изключваш клемите на акумулатора.2. Охлабваш ремъка от натяжната ролка и го махаш да не пречи.3. Над самия алтернатор има два соленойда закрепени към всмукателния колектор - махаш ги (може да си записваш, бележиш кое къде е) за да не се счупят случайно.4. Има една планка - опора на всмукателния колектор - демонтираш я, държи се на 3 винта.5. Демонтираш + кабела от алтернатора и управляващия конектор.6. Колата на крик и след това стойка за по-сигурно - демонтаж на предна дясна гума за по-лесен достъп.7. Алтернатора се държи на два болта - махаш ги и алтернатора пада в тясното пространство над рейката.8. С въртене, сукане и наместване го издърпваш отгоре покрай всмукателния колектор.Инсталацията в обратен порядък.Дотолкова ми са спомените, че беше преди 2-3 години някъде.Успех - никак не е трудно, стига да имаш подходящите инструменти.P.S. На самия алтернатор има кондензатор - внимавай да не го счупиш, че лесно става ... макар че ако ще слагаш нов алтернатор - все тази ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johansen771 Публикувано 3 август 2017 Автор Сподели Публикувано 3 август 2017 Ето нещо за помощ.Първия път като демонтирах моя, четох че голям зор било - е единствения зор беше гайката на обтяжната ролка. Втория път сваляне - качване - 30мин.Иначе като последователност по спомен:1. Изключваш клемите на акумулатора.2. Охлабваш ремъка от натяжната ролка и го махаш да не пречи.3. Над самия алтернатор има два соленойда закрепени към всмукателния колектор - махаш ги (може да си записваш, бележиш кое къде е) за да не се счупят случайно.4. Има една планка - опора на всмукателния колектор - демонтираш я, държи се на 3 винта.5. Демонтираш + кабела от алтернатора и управляващия конектор.6. Колата на крик и след това стойка за по-сигурно - демонтаж на предна дясна гума за по-лесен достъп.7. Алтернатора се държи на два болта - махаш ги и алтернатора пада в тясното пространство над рейката.8. С въртене, сукане и наместване го издърпваш отгоре покрай всмукателния колектор.Инсталацията в обратен порядък.Дотолкова ми са спомените, че беше преди 2-3 години някъде.Успех - никак не е трудно, стига да имаш подходящите инструменти.P.S. На самия алтернатор има кондензатор - внимавай да не го счупиш, че лесно става ... макар че ако ще слагаш нов алтернатор - все тази ... Много благодаря за изчерпателната информация, ще ми бъде много полезна, а се поуспокоих... :good: Колега, ако си от София да черпя по бира? :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.